Hey tweakers,
Laatst is mijn pricewatch: XFX Radeon HD 7970 Double Dissipation kapot gegaan. Dus ik ben opzoek naar een goede opvolger maar op een veel krapper budget dan toen ik de kaart kocht ~3-4 jaar geleden kocht
Ik zoek een?
Nieuwe GPU met gelijkwaardige of betere prestaties dan de XFX HD7970.
Wat is je budget?
Maximaal 250 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb over de jaren heen eigenlijk alleen ATI/AMD kaarten van XFX gekocht, weet niet waarom maar het maakt mij nu niet echt uit of het AMD is of Nvidia, wil weer gewoon kunnen gamen
- Hoeveel beeldschermen wil je aansluiten? 1
- Welke resolutie hebben deze beeldschermen? 1920x1080
- Welke aansluitingen moet de videokaart hebben om dit beeldscherm/ deze beeldschermen aan te sluiten? HDMI
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
PC specs(via speccy):
OS - Windows 7 64bit
CPU - intel Core i5 3350P @ 3.10GHz Ivy Bridge 22nm Technology
RAM - 8,00GB Single-Channel DDR3 @ 798MHz (11-11-11-28)
Moederbord - ASRock B75 Pro3-M (CPUSocket)
Voeding - Seasonic M12II 620W
Opslag - 119GB Samsung SSD 840 PRO & 465GB Western Digital WDC WD5000AZRX-00A8L
Voornaamste games die ik speel zijn CS:GO (high ranked, liefst stabiele 200fps+ vandaar kaart met zelfde of betere prestaties) & Diablo 3. Speel ook nieuwere games voornamelijk shooters
Lengte van de kaart maakt niet echt uit, had nog 15cm over met mijn oude kaart meer dan genoeg ruimte dus.
PS: Is windows 10 een verbetering voor gaming?
Laatst is mijn pricewatch: XFX Radeon HD 7970 Double Dissipation kapot gegaan. Dus ik ben opzoek naar een goede opvolger maar op een veel krapper budget dan toen ik de kaart kocht ~3-4 jaar geleden kocht
Ik zoek een?
Nieuwe GPU met gelijkwaardige of betere prestaties dan de XFX HD7970.
Wat is je budget?
Maximaal 250 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb over de jaren heen eigenlijk alleen ATI/AMD kaarten van XFX gekocht, weet niet waarom maar het maakt mij nu niet echt uit of het AMD is of Nvidia, wil weer gewoon kunnen gamen
- Hoeveel beeldschermen wil je aansluiten? 1
- Welke resolutie hebben deze beeldschermen? 1920x1080
- Welke aansluitingen moet de videokaart hebben om dit beeldscherm/ deze beeldschermen aan te sluiten? HDMI
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
PC specs(via speccy):
OS - Windows 7 64bit
CPU - intel Core i5 3350P @ 3.10GHz Ivy Bridge 22nm Technology
RAM - 8,00GB Single-Channel DDR3 @ 798MHz (11-11-11-28)
Moederbord - ASRock B75 Pro3-M (CPUSocket)
Voeding - Seasonic M12II 620W
Opslag - 119GB Samsung SSD 840 PRO & 465GB Western Digital WDC WD5000AZRX-00A8L
Voornaamste games die ik speel zijn CS:GO (high ranked, liefst stabiele 200fps+ vandaar kaart met zelfde of betere prestaties) & Diablo 3. Speel ook nieuwere games voornamelijk shooters
Lengte van de kaart maakt niet echt uit, had nog 15cm over met mijn oude kaart meer dan genoeg ruimte dus.
PS: Is windows 10 een verbetering voor gaming?
[ Voor 7% gewijzigd door koekienator op 15-03-2016 11:55 ]