Leadtek GF 2 Pro 32 MB DDR Video-out 368,-

Pagina: 1
Acties:

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
http://www.queensystems.com/

hijs wel erg goedkoop, weet iemand meer van dit kaartje heeft iemand em al? 5.5 ns geheugen zeker.

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 18:30 schreef smokey het volgende:
http://www.queensystems.com/

hijs wel erg goedkoop, weet iemand meer van dit kaartje heeft iemand em al? 5.5 ns geheugen zeker.
Bestel hem daar maar niet,die vent(verkoopt vanuit huis) neemt bijna nooit de telefoon op en heeft echt geen een videokaart op voorraad!

Verwijderd

Queen Systems is niet echt een betrouwbaar bedrijf te noemen. Ik zou liever wat meer betalen en het bij een fatsoenlijke winkel bestellen.

Verwijderd

Bestel hem daar maar niet,die vent(verkoopt vanuit huis) neemt bijna nooit de telefoon op en heeft echt geen een videokaart op voorraad!
Volgens mij zijn er veel van die webwinkeltjes vanuit de luie stoel..
Heb onlangs dezelfde kaart bij europc besteld maar heb na drieenhalve week nog niets in huis..
Ik denk dat ze wachten met bestellen tot er genoeg bestellingen zijn om een doosje mee te vullen..
Op zich niet slecht als ik het kaartje uiteindelijk maar thuis krijg.
Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten heeft uiteindelijk ook z'n prijs.

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op vrijdag 22 juni 2001 19:50 schreef Bibber het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er veel van die webwinkeltjes vanuit de luie stoel..
Heb onlangs dezelfde kaart bij europc besteld maar heb na drieenhalve week nog niets in huis..
Ik denk dat ze wachten met bestellen tot er genoeg bestellingen zijn om een doosje mee te vullen..
Op zich niet slecht als ik het kaartje uiteindelijk maar thuis krijg.
Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten heeft uiteindelijk ook z'n prijs.
www.compu-fix.nl
daar had ik 'm van daan *leadtek gf2 gts pro 64mb ddr*
had 'm in 4 dagen in huis

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)