Encryptie en beveiliging android

Pagina: 1
Acties:

• riomaster4
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-02 22:26
Tweakers,

Ik ben de laatste tijd aan t kijken naar beveiliging en encryptie voor mijn Android telefoon.
Niet perse omdat ik 't nodig heb maar gewoon voor 't interessant.

Hebben jullie hier ervaring mee? Bepaalde apps of services met betrekking tot encryptie en beveiliging voor Android?

Ik zie wel veel apps en services maar vroeg mij af of iemand hier al ervaring mee heeft en of alles ook daadwerkelijk werkt en 'veilig' is

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Wat heb je zelf al gevonden? Maar ook welk device en Android versie?
Geen kenner, maar heeft Android het niet al vanaf Lollipop als ingebouwde mogelijkheid? https://blog.kaspersky.co...ncryption-android-5/6423/

NRG

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

riomaster4 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:44:
Tweakers,

Ik ben de laatste tijd aan t kijken naar beveiliging en encryptie voor mijn Android telefoon.
Niet perse omdat ik 't nodig heb maar gewoon voor 't interessant.

Hebben jullie hier ervaring mee? Bepaalde apps of services met betrekking tot encryptie en beveiliging voor Android?

Ik zie wel veel apps en services maar vroeg mij af of iemand hier al ervaring mee heeft en of alles ook daadwerkelijk werkt en 'veilig' is
Je zou eventueel Malwarebytes kunnen downloaden voor Android. Werkt prima.

Zoals hierboven ook al wordt gezegd, is er een mogelijkheid om in Lollipop, encryptie aan te zetten. Hier wordt je toestel wel wat trager van.

Zie hier: http://www.androidcentral...pops-encryption-affect-me

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
Bitdefender (free) heeft een cloud based en real time (bij installatie) scanner.
Of het ook goed werkt is een tweede. Het geeft in ieder geval een "veiliger" gevoel.