Toon posts:

Pc start niet meer, alleen de fans draaien.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gister mijn nieuwe waterkoeling aangesloten, en sindsdien start mijn pc niet meer op.
Als ik op power klik dan gaan de fans draaien en de led's branden, ook hoor ik de pomp van de waterkoeling.
na ongeveer 5 seconden gaat alles weer uit en dan 5 seconden later gaan ze weer draaien en branden, maar ik krijg geen beeld. Ik hoor ook geen piep als ik hem opstart.
Op me moederbord brand wel het ledje, ik heb de ram er uit gehaald en toen hoorde ik het "alarm".

wat ik tot nu toe heb gelezen is dat het me moederbord, voeding of grafische kaart.

specs:
Voeding: corsair CX750M
Grafische kaart: GTX 780 IChill
Moederbord: Sabertooth Z77*
Ram: 8GB*
Processor: i7 3770K*

* van het Upgrade Kit Asus SABERTOOTH Z77/i7-3770K/8GB

Alvast bedankt voor jullie tips,

Rory

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tja, ik zou bijna zeggen: bouw de waterkoeling uit en probeer het eens op de oude manier (want toen werkte het nog wel) maar dat lijkt me een lastig pad om te bewandelen.

Maar ik neem aan dat je bij het inbouwen de voedingskabels voor een groot gedeelte los hebt gehad; deze heb je ondertussen allemaal alweer 2x gecontroleerd of ze wel allemaal weer zijn aangesloten en goed vastzitten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb alle kabels weer vast gezet en een paar keer naar gekeken maar zitten goed.

Ik ga het wel proberen met de oude koeler en kijken wat die dan doet.

dankjewel.