Ik zoek pc behuizing met rode led.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• littedemon
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 07-02-2019
Ik zoek een nieuwe behuizing voor mijn game pc.
Nu heb ik gekeken naar de sharkoon t28 red edition.
Maar volgens vrienden van me heb ik niet genoeg aan 3 fans (heb er nu twee in zitten en mijn pc is nooit warmer geworden dan lauw/warm).
Mijn specs zijn:
Asrock H81 pro btc moederboard,
I5 processor,
Msi 960 gtx 4 gb videokaart,
Evga 430w psu.
Ik heb er 2 schermen op aangesloten waarvan mijn main screen een full HD scherm is en mijn tweede scherm een hd ready tv is.
Mijn budget is rond de 70 euro.
Enige eisen zijn dat er usb 2.0 aan de voorkant zitten en rode led aan de binnenkant.
Kan iemand mij helpen???

Alle reacties

• LostInNight
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02 01:11
Koop een rode led strip voor je huidige behuizing als dat mogelijk is zou ik zeggen? Scheelt je flink wat geld.

• littedemon
Dat was ik van plan indd maar mijn oude kast valt vrijwel uit elkaar.
Ik zal helaas een nieuwe moeten halen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:35

br00ky

Moderator Harde Waren
Nou is het niet heel moeilijk om allerlei behuizingen te vinden met een rode LED. Wat heeft je ervan weerhouden verder te kijken dan die Sharkoon case?

Op de eerste pagina in de PW kom je bijv. al pricewatch: Corsair Carbide SPEC-01 Red Led en pricewatch: Corsair Carbide SPEC-03 Red Led tegen.

Overigens, voor de meeste pc's is 2 fans al voldoende, dus waarom je vrienden zeggen dat 3 te weinig is, vind ik vreemd.

• littedemon
3 lijkt mij ook genoeg maar aangezien zij meer ervaring hebben ga ik sneller op hun oordeel af als op de mijne.

En die Sharkoon case voldoet aan mijn eisen aangezien die usb 2.0 heeft en 3 fans mee geleverd krijgt.
Mijn moederboard heeft geen 3.0 aansluitingen dusja. Die corsair cardbide spec1 is een goeie, daar ga ik eens naar kijken. Dank daar voor!

Wat het voor mij lastig maakt is die 2.0 aan de voorkant. Aangezien de meeste alleen 3.0 voor hebben zitten.

Verwijderd

br00ky schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:57:
Overigens, voor de meeste pc's is 2 fans al voldoende, dus waarom je vrienden zeggen dat 3 te weinig is, vind ik vreemd.
Moest toch wel fftjes gniffelen hier. 8)7

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
littedemon schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:12:
Wat het voor mij lastig maakt is die 2.0 aan de voorkant. Aangezien de meeste alleen 3.0 voor hebben zitten.
Nee hoor. In de PW staan op dit moment nog bijna 970 kasten met USB2.0 aan de voorkant. Die zullen voor het overgrote deel overlappen met kasten die óók USB3.0 hebben, maar dat is natuurlijk geen probleem. Dan houd je "dode" USB3.0 poorten over, maar that's it (of je koopt een controller).

[ Voor 13% gewijzigd door br00ky op 15-03-2016 09:33 ]

• littedemon
Ik zie het. Maar er zijn er weinig met red led (ik weet het ik ben een zeur). Denk er toch aan om die t28 nu te bestellen zodat ik m vanavond binnen heb.

• LostInNight
littedemon schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:12:
3 lijkt mij ook genoeg maar aangezien zij meer ervaring hebben ga ik sneller op hun oordeel af als op de mijne.

En die Sharkoon case voldoet aan mijn eisen aangezien die usb 2.0 heeft en 3 fans mee geleverd krijgt.
Mijn moederboard heeft geen 3.0 aansluitingen dusja. Die corsair cardbide spec1 is een goeie, daar ga ik eens naar kijken. Dank daar voor!

Waarom wil je persee USB2.0 aan de voorkant en geen 3.0? Je USB 2.0 devices werken gewoon normaal op een USB3.0 aansluiting. Ik zie het probleem hier niet. Wat fans betreft heb je aan drie echt genoeg, meer fans toevoegen zal geen groot verschil opleveren. Ik denk dat je geen USB3.0 case wilt omdat je moederbord er geen aansluiting voor heeft? Gelukkig bestaan er voor in dat geval adapters :)

[ Voor 7% gewijzigd door LostInNight op 15-03-2016 10:38 ]

• littedemon
LostInNight schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:37:
[...]

Waarom wil je persee USB2.0 aan de voorkant en geen 3.0? Je USB 2.0 devices werken gewoon normaal op een USB3.0 aansluiting. Ik zie het probleem hier niet. Wat fans betreft heb je aan drie echt genoeg, meer fans toevoegen zal geen groot verschil opleveren. Ik denk dat je geen USB3.0 case wilt omdat je moederbord er geen aansluiting voor heeft? Gelukkig bestaan er voor in dat geval adapters :)
dat is indd de reden. Maar een adapter is dan wel een handige ja! thanks!
Heb net de Corsair carbide series spec 01 als tip gekregen. Dit wordt me niet makkelijk gemaakt xD

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Over het algemeen maakt Corsair wat degelijker kasten. Ik zou zeggen, leg wat reviews van beide kasten naast elkaar en maakt op basis daarvan een beslissing. Onze buurtjes zijn bijv. niet onverdeeld enthousiast over de T28.

Uiteindelijk zul je zelf de afweging moeten maken wat je het belangrijkst vindt. Een case is immers ontzettend persoonlijk. Ikzelf heb het liefst iets onopvallends, dus zonder raam (wie kijkt er nou in zijn kast?) en gekleurde leds (kermis anyone?), maar ik hecht wel veel waarde aan stevigheid, stoffilters en dempend materiaal.

/edit: daarbij, elke case kan natuurlijk voorzien van verlichte fans als dat je ding is :).

[ Voor 6% gewijzigd door br00ky op 15-03-2016 10:48 ]

• littedemon
Ja ik snap wat je bedoeld. Ik ben wel een fan van een raampje en led. Die corsair komt wel beter naar voren lees ik al. Eens kijken of die ergens op voorraad is en of er een site m vanavond nog kan leveren.

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Als je gewoon de link naar de pricewatch volgt zie je zo 7 winkels die hem op voorraad hebben.

• littedemon
Ja klopt dat zie ik ook. Maar helaas doet alleen Azerty aan voor 11:00 besteld, vanavond in huis. Helaas heeft die m niet op voorraad

• LostInNight
Dan wacht je tot morgen? Een goede kast is het wachten wel waard.

• littedemon
Het is de Corsair Carbide Series SPEC-01 Red LED geworden. Super bedankt voor jullie hulp peeps! Waardeer het enorm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11-2025

Gertjuhjan

Software Engineer

Xbox: Gulpener88

Verwijderd

Al die sharkoon kasten met USB 3.0 zit overigens ook gewoon al een 2.0 aansluiting aan de 3.0 kabel vast zodat de 3.0 poorten als 2.0 gebruikt worden.

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-02 19:26
mooie kast die Corsair maar hij is alleen niet erg geluidsdempend. Ik heb de SPEC-03 en mijn harde schijf hoor ik toch wel erg hard...
Pagina: 1