This too shall pass
iets op de achterkant schroeven gaat dus niet. ik kan er geen gaten in maken. had ik zelf ook al aan gedacht.
This too shall pass
de meeste peltiers zijn van keramisch materiaal maar sommige hebben ook een metalen toplaag geloof ik. keramisch materiaal geleidt niet in ieder geval. maar als je op de chip zelf een dikke koeler doet, koelt dat niet goed genoeg?
ik heb zelf een cooler master gemod en die is normaal voor een p3 of celly2. je zou denken dat ie een voodoo dan ook wel aan kan.
ik heb zelf een cooler master gemod en die is normaal voor een p3 of celly2. je zou denken dat ie een voodoo dan ook wel aan kan.
Zonder koeling op 166Mhz werd de mijne 56°C. Nu met simpele fan op 166Mhz ongeveer 28-30°C. Dus ik zou er een gewoon een fannetje op flikkeren...
Y'24
'k
dan moet m'n SB ff een pci slotje lager(kan toch gewoon??). wie weet waar ik peltiers kan kopen. zet ik m'n voodoo ff op 200
dan moet m'n SB ff een pci slotje lager(kan toch gewoon??). wie weet waar ik peltiers kan kopen. zet ik m'n voodoo ff op 200
This too shall pass
maarre die peltiers moet je ook wel weer koelen !!!
dus komt er toch nog een fannetje op of waterkoeling.
ik zou persoonlijk zo'n justcooler vga cooler kopen a 20 piek
is dus heatsink met plakkende onderkant en een fannetje erop
system
dus komt er toch nog een fannetje op of waterkoeling.
ik zou persoonlijk zo'n justcooler vga cooler kopen a 20 piek
is dus heatsink met plakkende onderkant en een fannetje erop
system
Goeie tips allemaal, mijn V3-3000 wordt ook gloeiend heet...kan mijn vinger in ieder geval niet langer dan 2/10 seconde op de heatsink leggen.....ik ga maar een fan erop plakken!
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
moet je een peltier ook weer koelen? wist ik helemaal niet. die dingen zijn trouwens wel f*cking duur zeg...
waar kan ik trouwens zo'n simpel justcooler-koelertje kopen?
waar kan ik trouwens zo'n simpel justcooler-koelertje kopen?
This too shall pass
een gewoon standaard rotkoelertje is genoeg voor je voodoo. koop gewoon de goedkoopste fcpga koeler bij een computerzaak.
Ik heb al een tijdje zo'n tennmax v3 cooler op m'n v3 2k zitten hij doet z'n werk goed.
check maar op www.tennmax.com en had hem bij informatique gekocht
check maar op www.tennmax.com en had hem bij informatique gekocht
Ik zou hem niet op 200 Mhz doen heeft mij ook een v3-2000 de kop gekost. 
In mijn v3 zitten op de 2 hoeken van de cpu gaatjes en daar heb ik met eens bout(je) een celly koeler aan de achterkant bevestigd.
Eppie
In mijn v3 zitten op de 2 hoeken van de cpu gaatjes en daar heb ik met eens bout(je) een celly koeler aan de achterkant bevestigd.
Eppie
Ik heb gewoon de fan van een oude Socket370 cooler gepakt en die op mijn voodoo3 3000 geschroefd. Hij paste niet perfect, maar na een beetje klooien deed ie het perfect.
Eerst werd ie te heet om aan te raken, nu iets boven kamertemp.
Eerst werd ie te heet om aan te raken, nu iets boven kamertemp.
Hehe ik heb hem er gewoon opgelijmd.
Werkt perfect
Wordt absoluut niet warm wat ik ook doe
Werkt perfect
Wordt absoluut niet warm wat ik ook doe
Verwijderd
stinger wat voor lijm heb je gebruikt van die "bisonkitlijm" of echte hitte geleidende lijm, als je het laatste hebt gebruikt wil ik weten waar je dat vandaan hebt gehaald
Pagina: 1