Ik had een bod gedaan op Adem zijn laptop. Adem ging hiermee akkoord. Wij gingen toen over op het bespreken van de manier van verzending. Aangezien Adem nog geen spullen eerder op tweakers had verkocht (alleen gekocht) waren we het nog niet eens over de manier waarop dit zou moeten worden afgehandeld. Het laatste contact van Adem was op 13 maart. Aangezien ik er nog niet helemaal over uit was of ik het risico ging nemen (immers flink bedrag) heb ik wat tijd genomen om hier over na te denken en mijn opties uit te denken. Blijkbaar had Adem in ieder geval zo weinig geduld dat hij, zonder dat de overeenkomst rond was, slechts een dag later een negatieve review heeft achter gelaten (vandaag 14 maart). Aangezien de ovk nog niet rond was, er na pas slechts een dag een negatieve review is achtergelaten, Adem binnen diezelfde dag de laptop aan iemand anders heeft verkocht lijkt me deze review geheel ongepast. Ik heb hier Adem van op de hoogte gesteld maar deed het erg kort af met nogal dubieus taalgebruik en reacties als 'het is hier geen marktplaats' en dat soort kreten en dat ik hem maar niet verder moet storen. Nogal bizar na een dag uitblijven reactie 
Aangezien ik van Adem geen wederhoor krijg over de transactie in kwestie vraag ik een mod om deze user review te verwijderen.
Aangezien ik van Adem geen wederhoor krijg over de transactie in kwestie vraag ik een mod om deze user review te verwijderen.