DM Tweakers Meet-up Mobile en Wearables: Wat is jouw visie?

Pagina: 1
Acties:
  • 600 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjuh88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 12:51
Beste woutertjuh88,

Omdat je woont in de omgeving van Nijmegen, informeren we je graag over een bijzondere Tweakers Meet-up die we daar op donderdag 31 maart organiseren. We zouden het leuk vinden als je erbij bent!

Mag ik dit als SPAM in mijn inbox beschouwen?
Ennuh.. 100Km van Nijmegen is niet echt in de omgeving. Dus doe even iets meer research voor er geSPAMd gaat worden.

Graag ontvang ik niet weer van deze berichten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:45
Ja, we mogen ze sturen via de DM functie en je kan je er niet voor afmelden. Dat is trouwens wel iets om eens over na te denken voor de toekomst. Excuses voor de overlast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zelfde als dm naar verkeerde omgeving gestuurd? ? Daar was de afstand ook niet al te kort :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:44

crisp

Devver

Pixelated

Sommige plaatsnamen zijn nu eenmaal niet uniek in Nederland...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

De mijne wel... en niet echt in de buurt van Nijmegen :P

Ik snap het idee, maar juist vanwege het vermelden van 'je woont in de buurt van Nijmegen' terwijl dat niet zo is, devalueert Tweakers een leuk initiatief tot "spam" (bewust tussen aanhalingstekens, omdat het gedramatiseerd is :))

Als dat 'omdat je in de omgeving woont' er niet in had gestaan zou geen haan er naar kraaien. Gewoon overbodig, ik zit op tweakers, dus behoor tot de doelgroep, dus het is gewoon legitiem om zoiets te ontvangen. Pro-actieve benadering, ik kan het alleen maar waarderen :)

En al is het aan de andere kant van het land; als het interessant genoeg is voor mij dan heb ik er trip voor over. Tweakers gaan vaak zat de grenzen over voor beurzen of seminars.

maar in het vervolg de geografische misser dus gewoon achterwege laten, onnodig :)

[ Voor 12% gewijzigd door Han op 14-03-2016 23:27 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Ik zoek een tweaker die op die meeting wat foto's wil schieten voor ons. Wie zou dat leuk vinden.Ik kan je belonen met een vrijkaartje voor de Tweakers Express. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Wellicht een idee om zoiets middels een topic in het Fotografie Forum te vragen? Daar zit de doelgroep en de enthousiastelingen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Daar wordt aan gewerkt in samenwerking met de FG crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 15:29

Jaymz

Keep on moving !

zeef schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:56:
Ik zoek een tweaker die op die meeting wat foto's wil schieten voor ons. Wie zou dat leuk vinden.Ik kan je belonen met een vrijkaartje voor de Tweakers Express. :)
Aangezien het bijna bij mij in in de tuin is zal ik eens kijken of ik kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Jaymz *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 15:29

Jaymz

Keep on moving !

Huh, ik hier :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef