Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

bijschipholparkeren.nl

Pagina: 1
Acties:

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-11 15:13
Beste mede tweakers,

Probleem hieronder, tevens soort van waarschuwing :)
Hulp of ideeën zijn welkom

Vorige week heb ik zakelijk eens gebruik gemaakt van bijschipholparkeren.nl
Ik weet dat er veel van dit soort bedrijven er een discutabele manier van zakendoen op na houden, Maar goed na wat lovende berichten te hebben gelezen/gehoord, toch maar voor hun gegaan.

Gekozen voor 3 dagen valet parking + een schoonmaakbeurt.
Aldaar een check, schade aan de auto, wanneer komt u terug, kloppen alle gegevens, heeft u waardevolle spullen in de auto.. enfin.

Bij terugkomst haal ik mijn auto op, stond netjes klaar, gewassen en wel.
Echter, een flinke kras op mijn voorheen onbeschadigde velg.. iets wat kennelijk geen probleem was.. dat zou worden opgelost, melding van gemaakt.. gedocumenteerd en gefotografeerd.. zat wel snor dacht ik.

Eenmaal in de auto, al mijn spullen ( zoals gebruikelijk bij cleaningservice ) waren netjes in een plastic tas gestopt.. Er lag ivm mijn kinderen o.a. nogal wat speelgoed, verstopt onder de stoelen.. en voor mijn persoonlijk gebruik ook een hoop flessen parfum. ( groothandel parfum ;) )
Bij het controleren merkte ik dus dat er 2 nieuwe flessen parfum waren ontvreemd !! :X
Dit uiteraard ( na het melden van de schade ) redelijk gepikeerd gemeld, zowel telefonisch als direct bij 1 van de medewerkers daar, of ik dat svp op de mail kon zetten. '' wordt allemaal geregeld meneer ''

Geen probleem !

De reactie daarentegen was ietwat stuitend.
M.b.t. de schade, wij erkennen vooralsnog geen aansprakelijkheid, maar voor de goede orde, graag door geven hoe ik verzekerd ben.. Wa of Allrisk.

Why the hell, dat is niet inherent aan de casus dacht ik, enfin bij navraag bleek het volgende :
Bij het ontkennen van schuld wordt het vaak een verzekeringskwestie.. een Wa zal niet gaan procederen.
Allrisk geloofd in feite mij, dus die zullen procederen ( en is het dus handiger om de schade te vergoeden )
Correct me mocht iemand hier een andere visie op hebben, maar dit is ronduit zeer lelijk zaken doen.

Mijn reactie hierop was :

Geachte heer / mevrouw,

Dank u voor de snelle reactie. Gezien het feit dat ik u aansprakelijk stel voor gedane schade, in casu de kras op mijn velg en de gestolen flessen parfum is de hoedanigheid waarin ik verzekerd ben niet in de minste zin relevant.

Vertrouwende in etc etc.

Mijn wagen is wel allrisk verzekerd, maar dat gaat hun vooralsnog niets aan natuurlijk.

M.b.t. de gestolen flessen parfum, een aparte reactie hierop : heel simpel.. niet opgegeven, dus wij zijn niet aansprakelijk.

Dit loopt nog, mocht iemand een tip hebben.. graag.

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Aangifte doen van de gestolen parfum, als je echt heel zeker weet dat je die had en nu kwijt bent.

Tevoren was je auto op schade gecontroleerd, heb jij geen formulier gekregen waarop de reeds aanwezige schade was vermeld?

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:47

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

• Patientzero
Aangifte vandaag reeds gedaan, niet dat dat iets uit gaat maken me dunkt.. maar enfin.

De auto is op schade gecontroleerd, en ze hebben niets geconstateerd.. zie onder :)
( dus hangen ze imo voor wat de schade )

De parfum.. tsja, ik heb dat niet opgegeven dat er een fles of 10 in mijn auto ligt als ''waardevolle spullen''
Daaronder versta ik zaken zoals laptops, telefoon, portefuille etc. om nu een complete inventaris lijst mee te geven wanneer je een valet parking gebruikt gaat te ver ( dacht ik )

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/zumvc1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/302t8q0.jpg

• Patientzero

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:36
Heb je je kilometerstand bijgehouden? Er was een tijd terug een reportage waarin ze ook auto's afgaven om 'ergens geparkeerd te worden' die vervolgens gewoon privé werden gebruikt door allerlei figuren. Zie de link van Smuggler.

• Patientzero
Heb ze ooit eerder een keer gebruikt met 3 weken vakantie, toen idd foto gemaakt van de km stand, er waren toen nagenoeg geen km's bij geschreven.. dus deze ronde niet bijgehouden

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Gewoon p3 lang parkeren voortaan en niet met dit soort dubieuze partijen zakendoen in het vervolg. Die parfum kan je naar fluiten aangezien je niet aangegeven hebt dat begin de auto lag (gezien de prijzen van parfum zie ik het als waardevolle spullen)

En ik ben bang dat je hemel en aarde moet gaan bewegen om die kras vergoed te krijgen, en als ondernemer weet je ws wel wat je tijd waard is. Tis uiteindelijk een kras op een velg, is dat belangrijk genoeg om een hoop gezeik op de hals te halen?

Maar ja mij interesseert een kras op een velg dan ook vrij weinig, dus misschien dat ik er te makkelijk overheen zou stappen. Ken mensen die een week niet slapen als ze een kras op de velg hebben.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Patientzero
Nu was het een kras.. voor hetzelfde geld rijden ze een deur of scherm in elkaar.. ''was al''

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Patientzero schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:36:
Vorige week heb ik zakelijk eens gebruik gemaakt van bijschipholparkeren.nl
Ik weet dat er veel van dit soort bedrijven er een discutabele manier van zakendoen op na houden, Maar goed na wat lovende berichten te hebben gelezen/gehoord, toch maar voor hun gegaan.
Patientzero schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:11:
Nu was het een kras.. voor hetzelfde geld rijden ze een deur of scherm in elkaar.. ''was al''
Je had zelf verwacht dat de ook de schoonmaakbeurt gedaan zou worden door dame in bikini met veel zeepsop terwijl je er zelf inzit? :?

En er nog vreemd van opkijken ook als ze niet meewerken met de schade en parfum. :+

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• Patientzero
nou nee niet bepaald.. leuke misplaatste sarcasme.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Patientzero schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:32:
nou nee niet bepaald.. leuke misplaatste sarcasme.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij.

Je weet dat soortgelijke bedrijven niet altijd even netjes zijn. Je neemt dit bedrijf niet in twijfel omdat je wat lovende berichten hebt gelezen/gehoord. En komt er nadertijd achter dat dit bedrijf net zo netjes is als die andere soort gelijke bedrijven.

Ik weet niet of je je rechtsbijstand ook zakelijk mag gebruiken maar naar het lezen van enkele lovende berichten wist ik het wel. http://ervaringen.langpar...n-bijschipholparkeren-nl/

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Je maakt soms keuzes die achteraf misschien niet zo gelukkig waren. Maar dat is achteraf gepraat. TS blijven afkammen hierop heeft weinig zin en draagt niet bij om zijn schade vergoed te krijgen.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
True schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:38:
[...]

Ik ook niet, vooral omdat hij nu ineens met negatieve ervaringen komt (die staan er niet sinds een paar dagen), maar denk je dat hij geholpen is als we allemaal gaan melden dat hij beter had moeten weten?

Maar goed, misschien kan je rechtsbijstand er wat mee, of hoe dat zakelijk ook heet. Ik zou er niet te lang mee wachten in ieder geval.

Ik zie het in ieder geval als een waarschuwing dat ik gewoon op P3 Lang parkeren mijn auto wegzet :) De reacties op de hierboven aangehaalde link spreken voor zich: zolang ze geen schade rijden komen ze hun afspraken redelijk na en is het ergste wat je kan overkomen een keer dat ze je auto niet op tijd kunnen retourneren omdat het te druk is. Maar ze parkeren dus in een woonwijk (gratis dus) en zodoende hebben ze 0,0 invloed op hoe je auto daar behandeld wordt.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:16
En ik denk dat die bewoners van zo'n woonwijk het niet echt als prettig ervaren. Dat zou (ook al is het absoluut niet netjes) de krassen kunnen verklaren.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:37
Ik maak zelf gebruik van die shuttlediensten rondom Schiphol.. je parkeer je auto ergens in Schiphol-Rijk, er komt een shuttlebusje waar je je bagage in doet, en die rijdt jou naar de vertrekhal. Bij terugkomt hetzelfde maar andersom. Niemand rijdt in jouw auto of heeft überhaupt de sleutels. Tot op heden altijd tevreden over de shuttleservice daar.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• G-bird
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-12-2017
Sterkte met het vervolg. Hopelijk krijg je je schad.se vergoed.

Ik meen ooit een radar uitzending gezien te hebben over dit soort praktijken!

Ik had in jouw schoenen waarschijnlijk niet betaald.

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik heb mij auto wel is een weekje overhandigd aan Cenntral Parking. Als ik de reviews van te voren had gelezen had ik het nooit gedaan, maar het is uitstekend bevalen.

Even twee keer foto's rondom en van de kilometerstand bij overdracht en geen spullen van waarde erin laten liggen. Met twee kinderen is dat een stuk prettiger als slepen met koffers vanaf lang parkeren. Overigens is het een lease auto, dus komt allemaal wel goed.

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-11 22:34
zijn de afgelopen jaren diverse reportages over geweest.
In enkele gevallen, als er niets gebeurd, zal het goed gaan.

Maar in dit geval ben je verwikkeld in een vervelende kwestie. Zo zal je moeten aantonen dat jij 2 flesjes parfum kwijt bent. De schade aan de auto is vastgelegd dus daar kunnen ze niet omheen...

Maar hoe ga je het zelf aanpakken. Leg je het bij de verzekeraar in de hoop dat die het oppakken (autoschade)?

...

Verwijderd

True schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:38:
[...]

Je weet dat soortgelijke bedrijven niet altijd even netjes zijn. Je neemt dit bedrijf niet in twijfel omdat je wat lovende berichten hebt gelezen/gehoord. En komt er nadertijd achter dat dit bedrijf net zo netjes is als die andere soort gelijke bedrijven.

Ik weet niet of je je rechtsbijstand ook zakelijk mag gebruiken maar naar het lezen van enkele lovende berichten wist ik het wel. http://ervaringen.langpar...n-bijschipholparkeren-nl/
Wat een rare reactie, Ik lees op het internet ook gigantisch veel slechte reviews over de McDonald's, toch zit ik daar elke maand wel een keer. TS doet zaken met een legaal/geregistreerd bedrijf, lovende of slechte reacties online doen er niet toe. Dat bedrijf moet gewoon doen waarvoor ze bestaan en het risico op beschadigingen en/of diefstal vergoeden hoort daar bij.

Verwijderd

Die schade kom je wel uit. Ze hebben ervoor getekend dus dat krijg je wel vergoed. Gewoon melden bij de verzekering en die regelen het voor je.

Die parfum daarentegen zou ik maar gewoon vergeten. Om eerlijk te zijn maakt het je verhaal niet echt sterk dat je 'een stuk of tien flesjes' in de auto had liggen.

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Het zou me niet verbazen of je hebt getekend dat er geen spullen van waarde in de auto liggen. Dat is ten minste mijn ervaring met een vergelijkbare partij. Het was gewoon niet zo slim om de parfum te laten liggen. De schade zou ik ze wel aansprakelijk voor stellen.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12:22
Schade gewoon melden bij de verzekering idd. Die handelen dat verder af.

Flesjes parfum kan je naar fluiten. Aangifte doen lijkt mij persoonlijk ook een verspilling van je tijd. Als je er toch zoveel van hebt zou ik dat verlies gewoon nemen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Pagina: 1