Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste, forum leden,

Heb een htc one m8 gekocht en deze is zo leeg dat hij niet oplaad een kennis van me heeft een soort travo met hoge voltage die hij zelf kan regelen en afstellen dus als een accu bijvoorbeeld 1.74 AH heeft zet hij er 3 AH op en dan gaat hij aan is hier een andere oplossing voor iemand een idee.?? Hoor het graag evt tips zijn van harte welkom

Gr Dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:13
Zo, da's een lange zin. Je kan ook een andere accu erin zetten.. Heb je al geprobeerd lang aan de lader te hangen?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:46:
Heb een htc one m8 gekocht en deze is zo leeg dat hij niet oplaad een kennis van me heeft een soort travo met hoge voltage die hij zelf kan regelen en afstellen dus als een accu bijvoorbeeld 1.74 AH heeft zet hij er 3 AH op en dan gaat hij aan is hier een andere oplossing voor iemand een idee.?? Hoor het graag evt tips zijn van harte welkom.
Zou je de OP even willen aanpassen? Door het gebrek aan komma's en punten is het nogal moeilijk te lezen.

--

Ah op een accu zetten? Je zet een laadspanning op de accu en vervolgens gaat er een stroom lopen.

Als de verliezen even buiten beschouwing worden gelaten, wordt de aH berekent door aantal ampère te vermenigvuldigen met de laadtijd.

Heeft die 'kennis' van je, dit zo gezegd of heb je dit er zelf van gemaakt? Mocht die kennis het bedacht hebben, lijkt die niet veel verstand van zaken te hebben en zou ik het niet proberen.

Hoelang heb je de accu al proberen te laden, terwijl deze in je telefoon zit, met de originele lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 20:35

JointFillah

Techno Addict

Ik weet niet of het bij de HTC M8 hetzelfde werkt, maar bij mijn HTC Sensation én HTC M7 heb ik dat ook eens gehad...heb je al eens geduldig afgewacht?

Bij mij hielp gewoon aansluiten op de officiële lader en wachten...hij lijkt niets te doen, maar stiekem laadt hij wel op. Na een paar uur opnieuw eruit/erin steken en dan krijg je wel een laadcyclus te zien

.

~* Peace, Love & XTC *~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:46:
Beste, forum leden,

Heb een htc one m8 gekocht en deze is zo leeg dat hij niet oplaad een kennis van me heeft een soort travo met hoge voltage die hij zelf kan regelen en afstellen dus als een accu bijvoorbeeld 1.74 AH heeft zet hij er 3 AH op en dan gaat hij aan is hier een andere oplossing voor iemand een idee.?? Hoor het graag evt tips zijn van harte welkom

Gr Dave
Voordat je verder gaat en je apparaat beschadigd, pak een goede 2A lader met usb kabel en probeer hem een paar uur op te laden en niet aanzetten!.
lukt dit niet, accu vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het rood lampje brand en gaat uit maar hij start niet op heb hem vanaf gister avond op een 2.1A lader liggen maar geen leven hoop dat hij nog te maken is is het moelijk bij een m8 de accu vervangen .??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:33
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:16:
Het rood lampje brand en gaat uit maar hij start niet op heb hem vanaf gister avond op een 2.1A lader liggen maar geen leven hoop dat hij nog te maken is is het moelijk bij een m8 de accu vervangen .??
Ja, dat is moeilijk. Ik heb het wel eens gechecked. Ik zou hem nog even een tijdje aan de lader laten hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:16:
Het rood lampje brand en gaat uit maar hij start niet op heb hem vanaf gister avond op een 2.1A lader liggen maar geen leven hoop dat hij nog te maken is is het moeilijk bij een m8 de accu vervangen .??
Nogmaals. De teksten die je typt zijn er lastig te lezen door het ontbreken van sommige letters, hoofdletters, punten, komma's. Lees voordat je op 'verstuur' drukt nog even door je post heen.

Heb je de telefoon net nieuw gekocht of 2e hands? In het laatste geval zou ik deze gewoon terug brengen voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien dat iemand er nog iets aan heeft.

Mijn M8s had precies hetzelfde issue. Was op een festival en accu was leeg, stond op 1% en daarna ging hij uit.

Thuis aan de lader de hele dag en toch ging hij niet meer aan. Oranje lampje ging aan daarna weer uit, dat bleef doorgaan.
Uiteindelijk bleek de telefoon in charging lock te staan.
Have you tried to reset the charging logic of the device, first you must charge your M8 for a minimum of 10 minutes using a wall charger. With the power off, press down and hold the volume up and down button with the power button for approximately 2 minutes. After 2 minutes, release all of the buttons. After the release the charging logic should be reset.
https://nl.ifixit.com/Ans...+on+after+battery+ran+dry
Pagina: 1