Muziek vanaf GSM afspelen in auto.

Pagina: 1
Acties:

• xlvg
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-12-2025
Hallo!

Ik was opzoek naar een maniertje hoe ik muziek vanaf mijn mobiel kan afspelen op mijn autoradio.
Probleem alleen is dat ik geen AUX aansluiting heb in mijn auto.
Wel heb ik een usb aansluiting in mijn auto waar ik nu muziek mee afspeel.

Hebben jullie misschien een idee hoe ik dit kan doen?

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
Als je wat meer info verschaft, kan iemand je wellicht helpen :)

Heb je een ingebouwde radio in je auto? Zo ja, welk type radio heb je - of indien je het niet weet: fotootje + merk/type/jaar auto? De meeste inbouwradio's hebben een aansluiting voor een CD wisselaar. Die kabel is vrij multifunctioneel en zijn ook te voorzien van andere kabels en kastjes, zoals een AUX in of bijv. een complete jukebox.

Heb je geen inbouw: wat voor merk/type radio heb je? En als die geen AUX ondersteund: hoe dramatisch is het om deze te verwijderen en een andere in te bouwen?

Als je een wat modernere auto hebt: heeft je autoradio bluetooth en kun je het wellicht daar over streamen?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

FM Transmittertje voor twee knaken lijkt me ook een idee.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:53
Koop een parrot carkit die ook mp3 ondersteunt.
Via bluetooth kun je al je muziek afspelen en ook nog eens handsfree bellen.
Voor nog geen 100,- heb je er al een. aansluiten is een eitje.

De boete voor niet handsfree bellen is meer dan het dubbele

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-12-2025
Wat je ook nog kunt doen (geen idéé hoe goed dit gaat, maar het proberen waard) is om je telefoon (Android?) met USB aan te sluiten en de USB modus in te stellen op MTP (Media Transfer Protocol). Waarschijnlijk kun je dan gewoon de MP3/M4A bestanden op je telefoon direct afspelen.

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-01 17:55

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Als je een heel oldskool autoradio hebt met cassettedeck, zijn er verloopjes van een cassettebandje naar een 3,5mm jack plug (koptelefoonaansluiting).

[ Voor 9% gewijzigd door Flimovic op 14-03-2016 21:48 ]

Steam/Discord: Flimovic

Pagina: 1