Game-key levert geen key na betaling

Pagina: 1
Acties:
  • 1.813 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vexxon
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-03 16:33
Goededag,

Ik heb vanmorgen een key besteld via game-key.nl en heb een mail ontvangen, maar daar stond helaas geen gamekey in, behalve letter dan de tekst 'Game key'.
Uiteraard heb ik ze gebeld, maar de persoon die ik aan de lijn kreeg is alleen maar een doorgeefluik. Inmiddels heb ik al 3 keer gebeld en ben ik nog niets wijzer, behalve dan dat ze het door heeft gegeven.
Heeft iemand al eerder een dergelijk ervaring met game-key gehad?
Volgens de banner op hun website hebben ze een 5-sterren rating van Tweakers, maar deze manier van klachten afhandelen verdiend geen schoonheidsprijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:52

D4NG3R

kiwi

:)

Vexxon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:18:
Goededag,

Ik heb vanmorgen een key besteld via game-key.nl en heb een mail ontvangen, maar daar stond helaas geen gamekey in, behalve letter dan de tekst 'Game key'.
Uiteraard heb ik ze gebeld, maar de persoon die ik aan de lijn kreeg is alleen maar een doorgeefluik. Inmiddels heb ik al 3 keer gebeld en ben ik nog niets wijzer, behalve dan dat ze het door heeft gegeven.
Heeft iemand al eerder een dergelijk ervaring met game-key gehad?
Ook al een keer een mail gestuurd ipv bellen?
Volgens de banner op hun website hebben ze een 5-sterren rating van Tweakers, maar deze manier van klachten afhandelen verdiend geen schoonheidsprijs.
Met wel 2 hele reviews kan je daar natuurlijk ook niet bijzonder veel waarde aan hangen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-10 12:41

lasharor

7 december 2004

Wellicht is het niet verstandig om 3x per dag te bellen? Dat je wilt gamen begrijp ik. Bel 1x, stel een ultimatum waarin je duidelijk aangeeft een oplossing te willen. 3x bellen in max 7 uur tijd roept alleen maar irritaties op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik lees in een van de reviews het volgende:
Verzending ging prima. Binnen enkele seconden na betaling had ik al een mail met een .gif bijlage waarop de code stond. Steam openen, code invoeren en downloaden maar. Kind kan de was doen.
Heb jij ook een .gif bijlage? Misschien heb je die over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:43
Moet zeggen dat ik hun kvk nummer wel wat vreemd vindt. Staat geregistreerd op het bedrijf healthcig ?
Wat weer linked naar een website die niet bestaat.

[ Voor 20% gewijzigd door xavento op 14-03-2016 16:25 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexxon
Wellicht is het niet verstandig om 3x per dag te bellen? Dat je wilt gamen begrijp ik. Bel 1x, stel een ultimatum waarin je duidelijk aangeeft een oplossing te willen. 3x bellen in max 7 uur tijd roept alleen maar irritaties op.
Klanten niet leveren waarvoor ze betalen levert ook irritaties op.
Heb jij ook een .gif bijlage? Misschien heb je die over het hoofd gezien?
Er zit geen bijlage bij de mail helaas. Er staat alleen de tekst 'Game key' en in de HTML van de mail is het ook niet meer dan dat, tekst. Geen alt-tekst oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexxon
Nog een mail van ze gehad met daarin inderdaad de tekst dat een attachment bij de mail zou zitten, maar die zit er dus niet bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vexxon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:58:
Nog een mail van ze gehad met daarin inderdaad de tekst dat een attachment bij de mail zou zitten, maar die zit er dus niet bij.
Ben ik simpel of moeten ze gewoon in hun eigen Sent Mail kijken; dan zien ze direct of er een attachment bij zat die correct is. En als 'ie er niet bij zat, hebben ze meteen in hun eigen systeem de fout bewezen en kunnen ze service aan jou gaan leveren.

Vergeet ook niet dat sommige mail-providers van jou of van mij, soms proaktief bepaalde attachments er al uit halen! Leg dus niet direct de schuld bij de leverancier maar probeer het even constructief op te lossen met mijn bovenstaande regels tekst :)

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 14-03-2016 17:06 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Vexxon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:58:
Naar wat voor e-mailadres is het gestuurd? Hotmail / Gmail? En open je de mail nog met een bepaald programma? Outlook/Thunderbird?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:37
MAX3400 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 17:05:
Ben ik simpel of moeten ze gewoon in hun eigen Sent Mail kijken
De gemiddelde website / automailer heeft geen mailbox, daar valt het dus niet aan te zien :) In PHP mail() aanroepen stuurt het bericht rechtstreeks naar een SMTP-server.

Wat wel kan (want als het systeem stuk is zullen ze wel veeeeel meer support calls krijgen) is het systeem nogmaals laten mailen, en anders handmatig mailen.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Of brand ze al vast af in een shopreview >:) Oh wacht .... O-)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vexxon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:32:
Klanten niet leveren waarvoor ze betalen levert ook irritaties op.
Je moet ze echter wel de kans geven het op te lossen. 3x mailen / bellen / whatever in een kort tijdsbestek zorgt ervoor dat ze je in die periodes niet kunnen helpen, maar wel te woord staan.
Er zit geen bijlage bij de mail helaas. Er staat alleen de tekst 'Game key' en in de HTML van de mail is het ook niet meer dan dat, tekst. Geen alt-tekst oid.
En als je online kijkt? Wellicht hebben ze een archief / previous purchases systeem, waar de key wel staat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vexxon
Inmiddels heeft iemand van game-keys.nl mij persoonlijk gebeld en de code in tekst opgestuurd en op mijn volgende bestelling 10% korting aangeboden.
Uiteindelijk netjes opgelost dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

^ en dat lijkt me ook een review waard :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vexxon
MAX3400 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:05:
^ en dat lijkt me ook een review waard :)
Dat heb ik ook zeker gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar dagen geleden een key voor Fallout4 Season Pass besteld bij Gameskey.nl krijg ik een mail om een of ander nieuw account aan te maken en dan de uitbreiding te downloaden. werkt echter voor geen meter. Nu al diverse mails gestuurd en er wordt niet eens gereageerd. Telefoonnr van 90 cent per minuut! Eerste keer dat ik een game digitaal wil aanschaffen en gelijk gezeik, dus ook meteen de laatste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:33

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Vervelend probleem, maar je schopt een dood topic omhoog voor een bestelling op een andere website. Je kunt beter gewoon een eigen topic starten. Ik sluit dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.