Toon posts:

Welke mobiele provider zal ik nemen??

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Momenteel heb ik Ben als mobiele provider, maar het is meer Ben niet bereikbaar en daar word ik zo langzamerhand **** van.
Ik laat momenteel mijn sim-lock van mijn mobiele telefoon afhalen om dus een andere mobiele provider te nemen. Nu vraag ik me af, welke mobiele provider zal ik nemen?
1. Dutchtone.
2. Telfort.
3. KPN.
4. Libertel.

1. Dutchtone, nou dat lijkt me zelf een slechte keus, minstens net zo erg als Ben.
2. Telfort. Tsja, wel wat beter als Dutchtone en Ben, maar slechter dan Libertel en KPN. Werken weliswaar samen met Libertel, maar als je precies op het grensgebied van ontvangst zit tussen Telfort en Libertel blijft je telefoon maar overschakelen, niet echt een aanrader dus.
3. KPN, goed netwerk etc. etc.
4. Libertel, idem. als KPN.

Ik zit dus een beetje te twijfelen tussen KPN en Libertel, welke is volgens jullie beter en waarom?

Of wie zegt tog van, nee Telfort of Dutchtone is beter, want....??

edit:

Belgedrag: ik bel echt bijna nooit, ik heb in een jaar tijd ongeveer 50 piek verbelt en sms'jes versturen al helemaal nooit, dat doe ik wel via het internet.
Zelf woon ik in Amsterdam, daar is het bereik wel goed, maar als ik op het platteland kom, dan wordt het bereik al gauw bagger. O ja en in de metro van Amsterdam is het wel handig om bereik te hebben. Dat had Ben tenminste nog wel.
Het gaat me dus voornamelijk om het bereik, zoveel mogelijk bereik en zo vaak mogelijk

Verwijderd

Ikke :D

Heb zelf Dutchtone, en heb er nooit problemen mee (gehad) :9 :9
Tenzij je tien verdiepingen onder de grond zit, maar da's logisch |:(
Woon zelf in een dorpje maar heb altijd bereik 8-)

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
KPN en Libertel zijn de beste keus. Maakt naar mijn mening allebei niet zoveel uit. Heb ook dutchtone en Ben maar die zijn echt enorm bagger.

* _Menno_ denk dat dit wel een topic is dat al veel vaker is geweest. De search zou ook wel helpen

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 19:54
Begin eens met je belgedrag te beschrijven
Daarna of je veel SMSen stuurd.
Daarna in wat voor omgeving je woont (grote stad of dorp ).

En dan kunnen we je misschien helpen!

American Express vraagbaak

Verwijderd

Ik heb KPN en geen problemen, altijd bereik enz.

( Maar wat als ze failliet gaan :? )

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Op vrijdag 22 juni 2001 18:04 schreef Stinger_Ventura het volgende:

Helemaal gelijk. Als je puur voor de dekking door het land gaat is KPN of Libertel het beste. Als je toch alleen maar in grote steden zit en dus alleen daar wilt bellen. Kun je idd net zo goed Ben, Dutchtone of Telfort nemen. Dat is een stuk goedkoper

Telfort heeft overigens een contract met Libertel. Als je geen bereik hebt met telfort schakelt je telefoon automatisch over naar Libertel. Daarmee is telfort dus net zo goed als Libertel en nog goedkoper ook..

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 18:04 schreef Stinger_Ventura het volgende:

Zo beter ?? :D (zie edit)

Verwijderd

Belgedrag: ik bel echt bijna nooit, ik heb in een jaar tijd ongeveer 50 piek verbelt en sms'jes versturen al helemaal nooit, dat doe ik wel via het internet.
Zelf woon ik in Amsterdam, daar is het bereik wel goed, maar als ik op het platteland kom, dan wordt het bereik al gauw bagger. O ja en in de metro van Amsterdam is het wel handig om bereik te hebben. Dat had Ben tenminste wel.
Ik zou gaan voor in ieder geval prepaid, en dan als provider Libertel!!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:07

AMDFreak

Intel is zo..

Ik heb een Libertel Prepaid..
bevalt me prima.. niks mis mee :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

ik zou echt voor kpn gaan.. super ontvangst!! altijd en overal..

libertel heeft een mindere ontvangst vind ik.. spreek uit ervaring btw

• Ozzi
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08 15:38

Ozzi

??

Op vrijdag 22 juni 2001 18:07 schreef _Menno_ het volgende:
Telfort heeft overigens een contract met Libertel. Als je geen bereik hebt met telfort schakelt je telefoon automatisch over naar Libertel. Daarmee is telfort dus net zo goed als Libertel en nog goedkoper ook..
Dat is straks niet meer, dat contract is bijna afgelopen.

geen

• KaliBaba
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 23:54
Op vrijdag 22 juni 2001 18:05 schreef cybermatrix het volgende:
Ik heb KPN en geen problemen, altijd bereik enz.

( Maar wat als ze failliet gaan :? )
Gaan niet failliet, mits heel Nederland bankroet is! (Semi staatsbedrijf, nog steeds...)

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

Verwijderd

Duchtone
Ik heb geen klachten, plus dat je bij dutchone geen aparte rekening krijgt als je in het buitenland belt of gebeld wordt, het wordt gewoon van je belbundel ingehouden, geen aparte rekening dus.
Ik weet niet hoe het met prepaid zit, maar ik raad je sowieso aan om een abbo te nemen..
Pagina: 1