loading...
Er is een upgrade van windhoos voor dit probleem, niet specifiek voor dit mobo, maar wel voor "quick shutdown". Hoogstwaarschijnlijk los je het hier mee op en anders moet je met je systeem eens naar de winkel terug. 
Floris
Floris
Bericht hierboven
Volgens mij 2 zinnige opmerkingen.
"Welke Windows?" vind ik ook een goeie opmerking.
Deze natuurlijk weer niet.....
"Welke Windows?" vind ik ook een goeie opmerking.
Deze natuurlijk weer niet.....
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Dat zou dan windows 98 se zijn.
loading...
LoekD ik vind het een beetje aso om mensen die je willen helpen zo af te kappen. TheSlider gaf je wel degelijk nuttige informatie, want hij gaf aan dat jouw probleem geisoleerd is, oftewel dat er bij jou iets mis is omdat andere machines wel werken. Nu ik er zo over nadenk valt voor Neo's bericht ook wat te zeggen want hij bevestigde dat de A7V wel goed hoort te werken. Dus blijft er maar één enigszins overbodig bericht over. En dan nog, zo'n opmerking als dat moet toch kunnen tussendoor? 4POX, Itsme, TheSlider en Neo hadden allevier nuttige info in mijn ogen. Wees toch een beetje dankbaar als mensen je helpen ipv alleen maar te klagen.5 reply's en 1 zinnige opmerking.
Echte vaklui hier
P.S. Ga nou aub niet flamen ofzo, het is enkel mijn mening.
*UPDATE* Ik heb mijn mening ietsjes herzien, was gisteravond al laat kon niet geheel goed meer nadenken
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
(Iedereen die gloednieuwe spullen koopt heeft het liefst dat alles meteen goed werkt -> anders frustraties...)
Bios flashen helpt ook niet.
Windows al 3x opnieuw geinstalleerd.
Iemand nog ideeen ?
Bios flashen helpt ook niet.
Windows al 3x opnieuw geinstalleerd.
Iemand nog ideeen ?
loading...
Pagina: 1