Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Mijn vraag
In gta 5 zouden 50 Letter scraps moeten zitten maar deze zitten niet in mijn spel. Op dit moment heb ik hem voor 94% uitgespeeld. Het schijnt dat je in een van de eerste missies naar de radio moest luisteren voor dit maar die heb ik standaard uitstaan. Heeft iemand dit eerder ook gehad en is er een oplossing voor of moet je dan alles weer opnieuw doen ( 118 uur )
Of is er misschien een cheat voor om dit te halen ?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Laptop

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Missie opnieuw proberen te spelen.
Op YouTube gekeken en naar verschillende locaties gegaan waar ze zouden moeten liggen.

https://support.rockstarg...miss-achievement-And-100-

Als ik dit lees is het blijkbaar onmogelijk maar het kan toch niet zijn omdat je 1x de radio niet aan hebt dat je het spel niet kunt uitspelen ?

[ Voor 17% gewijzigd door soccerroos op 14-03-2016 11:01 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Als je de missie 'Pulling Favors" al gedaan hebt heb je pech. Je had daarna naar de radio moeten luisteren om het bericht over de scraps te horen. En daarna zijn ze zichtbaar. Als je dat bericht mist zijn de scraps er niet.

Het enige dat je nu kunt doen is een nieuwe game starten en grinden, of iemand vinden die een 99% savegame voor je heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door Meelobee op 14-03-2016 13:53 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kowouk
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-07-2024
Mocht je de 100% achievement nog willen hebben. Hier kun je de 99% savegame downloaden: http://gtasnp.com/RFE8Pn. Je kunt ook kiezen in welke slot je het wilt saven. Deze video helpt je met het plaatsen van de save: YouTube: GTA 5 PC Mods - Save Editor 100% Save Game File Downloads Je moet alleen nog de megastunt doen met franklin over een "japanese structor". Peroonlijk weet ik niet wat hiermee wordt bedoelt. Anders even alle megastunts afgaan i.p.v. helemaal opnieuw beginnen :D