Ik loop er zomaar ineens tegenaan dat windows 10 niet meer doorstart. Hij blijft hangen bij het windows logo en de progress bar. Soms zie ik een "automatisch herstel" tekst hieronder verschijnen maar ook dan blijft deze hangen. Nu komt het vreemde: toen ik de pc na een half uur wachten uit wilde zetten bleek dat het indrukken van de powerknop het balkje weer even verder liet lopen. De pc vloog toen uit natuurlijk maar toen ik dit nog eens probeerde kon ik door de powerknop 3x per seconde in te blijven drukken, het progress balkje door laten draaien. Verder geen resultaat, maar heel vreemd dus dat dit zo loopt. Ik vermoed dus ergens een hardware defect, gezien de leeftijd van het moederbord zou dat niet vreemd zijn. Het bios start trouwens prima door, en loskoppelen van de 2e harde schijf en dvd-rw drive lost het probleem iig niet op.
Iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen (aangezien W10 geen veilige modus opstarten meer heeft).
Mijn systeem:
Iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen (aangezien W10 geen veilige modus opstarten meer heeft).
Mijn systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X6 1090T Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI DKA790GX | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI Radeon R9 270 2GB GAMING | € 194,95 | € 194,95 |
| 1 | Cooler Master Centurion 5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Noiseblocker MultiFrame M12-PS, 120mm | € 18,95 | € 18,95 |
| 1 | Kingston HyperX KHX8500D2K2/4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | OCZ Reaper HPC DDR2 PC2-8500 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Silent Pro M600 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston SSDNow V+100 SVP100S2/96G (stand-alone drive) 96GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 213,90 | |
youtube.com/@hisrep