M'n G5 scrollwheel heeft het na 8 jaar begeven,. ik heb em open gemaakt, een HUGE lading stof vanonder het scrollwheel weten te peuteren,. maar nog steeds werkt hij niet lekker meer.
En 1 van de glidepads is nu stuk, want muizen hoor je niet meer open te maken tegenwoordig - schijnt het.
Ik zat eens te kijken,. maar het aanbod valt me eigenlijk wat tegen,.
Een aantal punten:
- Wireless is geen optie, ik moet geen batteries, en geen rechargeable ongein.
- Rubber word plakkerig, en smelt uiteindelijk na een aantal jaar,. zo ook mn oude razer.
Zo te zien worden de G5, G500, en G500s allemaal niet meer gemaakt / geleverd. Erg jammer want de vorm hiervan was op zich wel prettig.
Dan kom je bij de modernere muizen,. - http://gaming.logitech.com/nl-nl/gaming-mice
- G600 - MMO muis, nee dank. Veel knoppen als een malle.
- G302 - beetje te klein
- G402 - pricewatch: Logitech G402 Hyperion Fury - deze lijkt me het mooist, maar ik vroeg me af of iemand deze al heeft gebruikt, zit daar een rubber coating op?
- G502 - pricewatch: Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse - deze heeft een rubber coating,. dat word dus niks.
Of anders een M500,.
Ideas?
En 1 van de glidepads is nu stuk, want muizen hoor je niet meer open te maken tegenwoordig - schijnt het.
Ik zat eens te kijken,. maar het aanbod valt me eigenlijk wat tegen,.
Een aantal punten:
- Wireless is geen optie, ik moet geen batteries, en geen rechargeable ongein.
- Rubber word plakkerig, en smelt uiteindelijk na een aantal jaar,. zo ook mn oude razer.
Zo te zien worden de G5, G500, en G500s allemaal niet meer gemaakt / geleverd. Erg jammer want de vorm hiervan was op zich wel prettig.
Dan kom je bij de modernere muizen,. - http://gaming.logitech.com/nl-nl/gaming-mice
- G600 - MMO muis, nee dank. Veel knoppen als een malle.
- G302 - beetje te klein
- G402 - pricewatch: Logitech G402 Hyperion Fury - deze lijkt me het mooist, maar ik vroeg me af of iemand deze al heeft gebruikt, zit daar een rubber coating op?
- G502 - pricewatch: Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse - deze heeft een rubber coating,. dat word dus niks.
Of anders een M500,.
Ideas?
Listen to the voices in your head.