Logotech G5 vervanging

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbr
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-04 17:03

bbr

Silence is but another sound

Topicstarter
M'n G5 scrollwheel heeft het na 8 jaar begeven,. ik heb em open gemaakt, een HUGE lading stof vanonder het scrollwheel weten te peuteren,. maar nog steeds werkt hij niet lekker meer.
En 1 van de glidepads is nu stuk, want muizen hoor je niet meer open te maken tegenwoordig - schijnt het.

Ik zat eens te kijken,. maar het aanbod valt me eigenlijk wat tegen,.
Een aantal punten:
- Wireless is geen optie, ik moet geen batteries, en geen rechargeable ongein.
- Rubber word plakkerig, en smelt uiteindelijk na een aantal jaar,. zo ook mn oude razer.

Zo te zien worden de G5, G500, en G500s allemaal niet meer gemaakt / geleverd. Erg jammer want de vorm hiervan was op zich wel prettig.

Dan kom je bij de modernere muizen,. - http://gaming.logitech.com/nl-nl/gaming-mice
- G600 - MMO muis, nee dank. Veel knoppen als een malle.
- G302 - beetje te klein
- G402 - pricewatch: Logitech G402 Hyperion Fury - deze lijkt me het mooist, maar ik vroeg me af of iemand deze al heeft gebruikt, zit daar een rubber coating op?
- G502 - pricewatch: Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse - deze heeft een rubber coating,. dat word dus niks.

Of anders een M500,.
Ideas?

Listen to the voices in your head.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjm De Groot
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02-2021
Kijk eens bij zowie muizen zijn erg goed.

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunbar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 12:12
Ik zat met hetzelfde probleem, vervanger G5/M518.

Ik heb een nieuwe G400s van ebay gescoord en deze bevalt me erg goed.

Tomorrow is often the busiest day of the week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:36
Ik moest eerst ook niets van draadloze muizen hebben maar ik heb mijn mening bij moeten stellen en wil niet anders meer.
Zolang je maar voor een fatsoenlijke gaat (merk) en niet de goedkoopste die je kan vinden.
Ik zweer inmiddels bij Logitech muizen tussen de €50,- en €100,- (sinds een paar jaar de Performance MX) en heb ook goede ervaringen met Microsoft.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zelf ben ik ook al een tijdje op zoek naar een (draadloze) vervanger voor mijn G5v2. Helaas hebben de moderne muizen zo'n ongrendelbaar scrollwieltje, wat niet echt handig is als je links in nieuwe tabs opent met het scrollwiel...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!
Graag lezen dus :o

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De feets van de logitech muizen zijn erg slecht tenzij je stoffen muismat gebruikt. Ze kunnen namelijk ineens omplooien. Ik heb er na 2 jaar ook last van. Erg vervelend! Je kunt ze wel apart kopen, maar die verzendingskosten er boven op maakt de feets veel te duur! -> 9,50 euro.

Hier topic https://forums.logitech.c...-feet-issues/td-p/1239532

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsbaks2000
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-07 18:37
allemaal leuke muizen.
als ik jouw was zou ik gewoon eens een tripje maken naar een computer store in de buurt.
een muis vind ik echt een voorbeeld van een product dat je echt even geprobeerd moet hebben.
je kan ook een muis op internet bestellen, maar als nog zou ik deze muis dan bijvoorbeeld eerst testen, al is het een vriend in de buurt.
leuke opties zijn : steelseries rival , corsair m65 , razer deathadder , logitech g402,zowie muizen zijn ook goed heb ik gehoord. en zo kan ik nog een heel lijstje op noemen.
kortom : kijk en test voordat je koopt ! want niet ieder hand is hetzelfde.
MVG Mathijs Baks
Pagina: 1