Toon posts:

Is dit okey

Pagina: 1
Acties:
  • 558 views

Verwijderd

Topicstarter
Processortype: AMD A8
Processornummer: A8-6410
Aantal processorkernen: 4
Kloksnelheid: 2 Ghz

Geheugen

Intern geheugen: 8 GB
Type intern geheugen: DDR3
Max. intern geheugen : 16 GB

Opslag

Opslagcapaciteit harde schijf : 1000 GB
Aantal harde schijven: 1
Harde schijf snelheid: 7200 RPM
Harde schijf interface: SATA
Cd/dvd-speler: CD/DVD Lezer/Brander

Videokaart

Videokaartmodel : Onboard videokaart
Videokaart : AMD Radeon R5
Videokaartgeheugen : Gedeeld

Aansluitingen

Type aansluiting: VGA, HDMI
Aantal usb 2.0-poorten: 6
Aantal usb 3.0-poorten: 2
Communicatie-protocol : Ethernet|Bluetooth|Wifi

Productspecificaties

Toetsenbordindeling : QWERTY
Taalinstellingen : Nederlands

Besturingssysteem

Besturingssysteem : Windows 10
Taalinstellingen : Nederlands

Model

Type gebruik: Entertainment

Uiterlijke kenmerken

Afmetingen : 38 x 10 x 27,7 cm (lxbxh)
Kleur: Zwart

Productinformatie

In de doos : Acer Aspire XC-217 A3800 NL
USB :Toetsenbord
USB: Muis
Afmetingen: inclusief verpakking 50,2 x 33,9 x 17,4 cm (lxbxh)
Service & garantie : 2 jaar fabrieksgarantie
Artikelnummer : DT.B3EEH.001
EAN : 4713392469329

Je vindt dit artikel in

Categorieën
Desktops & Monitoren > Desktops

Type gebruik
Entertainment

Processortype
AMD A8

Merk
Acer

Videokaartmodel
Onboard videokaart

ik wil er mee gamen en deze had ik gezien : https://www.bol.com/nl/p/...desktop/9200000052226638/ en ik weet niet of hij goed is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2016 22:10 ]

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
'okey' voor wat? wat ga je er mee doen?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:35
Wat wil je er mee doen, wat heb je al gevonden en waar twijfel je aan?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• MaikelS11
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-12 12:05
Zoals de andere ook al zeggen, wat wil je er mee gaan doen? Ga je het gebruiken om Word te kunnen openen of ga je games spelen? en welke games dan?

Daarnaast is het ook handig om even te zeggen wat je budget is en wat dit systeem kost..

En even een kleine tip: Wijzig even je startpost zodat het er wat fatsoenlijker/leesbaarder uitziet.

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:07
Prima materiaal om met een steigerpijp op te rammen.

Deja vu...GAMEPC 300,00

[ Voor 32% gewijzigd door Terror op 13-03-2016 22:12 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-12 11:01
Nou ja.. het budget is 100 euro hoger en er is een poging gedaan tot een lijst met componenten hoewel dat wel beter kan..

Een nieuwe, kant en klare gamepc voor 400 euro kopen zal zowiezo niet meevallen.

Waar je beter kunt gaan kijken is hier op V&A. Kijk of je daar een leuk pctje ziet bij een tweaker met voldoende positieve reviews..

Een systeempje als dit :

V&A aangeboden: ITX BUDGET GAMING | i3-4170 | HD7850 | 256GB SSD | 1TB HDD

Bestaat uit prima componenten en draait op alle fronten rondjes om dat systeem en is nog goedkoper ook
Tweaker met 88 positieve beoordelingen dus ook dat zit wel snor.

is zoveel beter dan zo'n kant en klaar ding met een zeer matige processor en een piepklein kastje dat je van z'n levensdagen niet zult kunnen upgraden om hem in games beter te laten presteren.

Niet doen dus is de conclusie.. En kijk op V&A of bouw hem zelf (of iemand uit je omgeving?) met losse componenten.

• robogeeka
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-06 18:10
Pak iets 2e hands. Tenzij je mijnenveger wilt spelen. Zelfs op de bol.com site staat dat het een multimedia pc is, geen game pc.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

pricewatch: Acer Aspire XC-217 A3800 NL -> daar staan alle afzonderlijke zaken ook genoemd en op basis van de CPU, GPU en dergelijke, kan je vast wat reviews opsnorren hoe goed deze onderdelen het doen in bepaalde games.

Ik kan je in ieder geval vertellen dat deze PC niet geschikt is om maximaal mee te downloaden als je kabel-internet hebt liggen en meer dan 100Mbit downstream krijgt want de onboard netwerkkaart is maar 100Mbit.

Een simpele Google-search leert me dat je een PC wil kopen met een veredelde laptop-CPU erin; als je rondkijkt in Desktop Aankoopadvies wil er bijna niemand een laptop-CPU in zijn/haar PC hebben, ongeacht het voor gewoon brieven tikken is of voor high-end gaming. Ook in reviews: Desktop Best Buy Guide - maart 2016 wordt er "gewoon" een normale Intel CPU gemonteerd in de game-systemen.

Verhoog je budget lekker met 300 tot 500 Euro en koop een goed systeem; ben anders erg bang dat je anders over een week, met je systeem van 300 Euro, komt vragen waarom Battlefield 4 en The Division niet goed lopen.

[ Voor 34% gewijzigd door MAX3400 op 13-03-2016 23:01 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:51

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit is niet okay. br00ky in "GAMEPC 300,00" wel. De link die daar genoemd wordt is niet zomaar ter kennisgeving... Stel je post op zoals daar uitgelegd wordt als je niet nog een slotje wil oplopen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.