Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Zijn hier ook Sumo liefhebbers?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 26-01-2017
De Haru Basho is net van start gegaan. Alle ogen zijn natuurlijk gericht op Kotoshogiku. Gaat hij zijn swing doorzetten en misschien een tweede toernooi winnen? Komt dan Japanse Yokozuna dichterbij? Of zal Hakuho zoals gewoonlijk het toernooi domineren en gehakt maken van alle oppositie?

Je kan de integrale internetsamenvatting van Kintamayama op Youtube volgen en Jason's all Sumo Channel voor wat meer diepgang en beter beeld.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Toen het nog op Eurosport kwam keek ik het wel de meeste keren :). Maar een paar jaar later zag ik het een keer live op een Japanse zender en dat duurde wel een stuk langer allemaal. Het tempo waarin de wedstrijden voorbij kwamen op Eurosport was wel perfect eigenlijk en dan hebben we nog het geluk in Nederland dat er goede martial arts commentatoren zijn ...
Als ik die namen zo zie komt in eerste instantie alleen Tochiozan bekend voor; Hakuho ook nog denk ik (gezicht ook wel; oja dat was die uit Mongolie zie ik [naast Asashoryu]).
In principe was het wel leuk om te volgen, hopelijk komt het weer terug op tv.

Blijkbaar zit er tegenwoordig ook een Canadees tussen? :D Kon me wel een Bulgaar herinneren als exoot ...

Ik zoek net Takanohana op en is die flink afgevallen! Dacht eerst dat ze een verkeerde foto bij Wikipedia hadden gebruik; echt 'wonderbaarlijk' (maar heb ook geen idee hoe het met de meeste na hun carriere is gegaan)

apis29 wijzigde deze reactie 13-03-2016 23:09 (27%)

• Obelink
Ik denk niet dat het ooit nog terugkomt op een niet-Japans kanaal. Je kan het in Europa kijken als je een abonnement neemt op NHK voor 50 euro per maand en 250 euro entree kosten of zo.
De live-stream kost een absurde $10 per dag voor marginale webcam kwaliteit.

Een spectaculair begin vandaag: Yokozunae Kakuryu en Hakuho allebei verslagen!

Maar of we er morgen wat van zien is nog spannend, zowel Jason als Kintamayama geven aan in tijdnood te zitten om hun filmpjes te uploaden.

Na de worstelcarrière zijn het vrij snel weer gewone burgers.

Obelink wijzigde deze reactie 13-03-2016 23:10 (6%)

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

• Obelink
Prachtig toernooi nu op de 8e dag. Kisenosato als enige nog onverslagen. Hij heeft zich al heel lang kunnen handhaven als Ozeki, zal hij er nu bovenuit stijgen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• emil_406
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 13:36
Ik keek vroeger op eurosport hele dagen naar Sumo. Super vond ik dat. Maar ja, ik heb nu andere dagbesteding ala werk en kinderen enzo. Heb amper tijd om het nieuws te zien. Dus geen sumo meer helaas.

• it0
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 15-05 04:46

it0

Mijn mening is een feit.

Ik heb een wedstrijd in Tokyo bijgewoond en dan zie je zoveel meer details, spanning in de zaal, hoe sterk de mannen zijn, de meiden er om heen, hun kapsels, het zingen, daar doet de TV geen recht aan.

• RAM1979
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-05 10:13
Vroeger, lang geleden keek ik nog wel eens naar sumo maar tegenwoordig helemaal niet meer, zelfde eigenlijk als emil_406.

Maar wel een leuk topic om af en toe nog eens te lezen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:31

BruceLee

i5 8600K - Geforce 1070ti

Deze meneer upload alle recente wedstrijden

YouTube: Robert Mensing

PC: .: intel i5 8600K (Noctua D15S) :: Asus Maximus X Hero :: 16GB Corsair 3600mhz:: GeForce 1070 Ti:: 500GB M.2 Samsung 970 EVO SSD :.

• Binkovsky
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 24-05 13:35
quote:
it0 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:14:
Ik heb een wedstrijd in Tokyo bijgewoond en dan zie je zoveel meer details, spanning in de zaal, hoe sterk de mannen zijn, de meiden er om heen, hun kapsels, het zingen, daar doet de TV geen recht aan.
Hier ook een aantal jaar geleden het Mei toernooi in Tokyo mogen meemaken. Kan ik iedereen aanraden. Wat een techniek, explosiviteit en kracht!

• BruceLee
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:31

BruceLee

i5 8600K - Geforce 1070ti

Sumo is weer begonnen al twee dagen en het is hier te kijken
YouTube: Theophilus Jacobäer
Nog een bron met iets betere kwaliteit. de oude link daar worden ze ook nog steeds gepost.

YouTube: Grand Sumo Awesome

BruceLee wijzigde deze reactie 11-09-2018 00:52 (70%)

PC: .: intel i5 8600K (Noctua D15S) :: Asus Maximus X Hero :: 16GB Corsair 3600mhz:: GeForce 1070 Ti:: 500GB M.2 Samsung 970 EVO SSD :.

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True