Kritische meningen gevraagd over website

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenT1987
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-01-2024
Beste Leden,

Aangezien ik vandaag hier fantastisch geholpen ben en dit mij al lange tijd dwars zit, vraag ik jullie kritische meningen over de volgende website:

*snip*

Ik ben zelf actief vrijwilliger bij deze stichting. Echter is dit voor mij een van de slechtste website ooit!!!

Ik wil dan ook uit jullie reacties een verslag schrijven zodat het duidelijk word dat je niet kan aankomen met een website als dit als je een goede stichting/organisatie wilt zijn.
Je visitekaartje is ook een goede en duidelijke website.

Graag hoor ik jullie directe reactie.
Positief maar ook zeker negatief. Al kraak je hem geheel af, ik hoor het echt heel graag.

Met vriendelijke groet,
Steven.

[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 13-03-2016 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-10 23:17

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Haha, grote foto's op homepage.
En waarom word er eerst reclame gemaakt met donatie?
En waar is de zoekbalk?
Waarom staan nieuws, blog en Facebook frontaal op homepage.
Helemaal bovenaan of onderaan staan links en dit is wat meeste mensen zoeken bij hulp voor een dier.

[ Voor 15% gewijzigd door MedionAkoya op 13-03-2016 20:26 ]

Trein?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hommer
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 14:22
Ik heb net even zitten kijken en met je introductie had ik iets dramatisch verwacht. De werkelijkheid doet mij echter niet helemaal begrijpen waar je het over hebt...
Qua bruikbaarheid lijkt het me een vrij nette site. De inhoud is misschien een beetje kort en bondig hier en daar. De indeling is vrij logisch in mijn beleving.Natuurlijk is er ruimte voor verbetering maar om het helemaal af te branden lijkt me niet nodig.Ik snap je relaas niet helemaal, misschien ben je met je eigen kennis een beetje té kritisch.
Kun je misschien iets meer uitweiden wat je er zo vreselijk aan vind?

t.k.a. sig space t.e.a.b.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wat vind je er zelf zo slecht aan?

Binnen de eerste seconde zie ik duidelijk het telefoonnummer staan, en als ik rechtsboven op contact klik, zie ik gelijk de juiste gegevens.

Verder wat info over een geldinzameling, leuke links naar een blog en Facebook. Prima lijkt me toch? Wat zou je anders verwachten op een site?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry maar sitechecks zijn hier niet toegestaan.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.