Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inorog
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 13:37
Mijn vader is al een jaar of 10 klant van tele2, ik ben zijn abbo gaan checken en er blijkt dat hij al die jaren voor internet light € 31,12 betaalt terwijl dat nu rond € 20 kost. Iemand idee of het mogelijk is om teveel betaalde geld terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom is dat teveel betaald? Hij heeft gekregen waar zijn abo hem recht op geeft. Dit soort dingen zijn de eigen verantwoordelijkheid van de klant, de telecomprovider hoeft je er niet aan te herinneren dat het goedkoper kan.

Als het abo duurder was geworden, had je dan bij willen betalen?

Je kunt natuurlijk altijd vragen om coulance, maar er recht op hebben is wat anders.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 13-03-2016 20:27 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aawe mwan
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-07 20:23

aawe mwan

Wat ook leuk is:

Ik heb hetzelfde meegemaakt bij een mobiele provider. Pas toen ik belde om te vragen wat de einddatum van mijn contract was, vertelden ze me dat ik al jaren dubbel zo veel betaalde als nodig was.

De moraal van dit verhaal: maandag je provider bellen en lief vragen wat ze aan de rekening kunnen doen.

„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inorog
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 13:37
gambieter schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:23:

Als het abo duurder was geworden, had je dan bij willen betalen?
Als abo / iets duurder was geworden dan weten ze je gelijk te vinden ...

inderdaad - eigen schuld van die oude man, doooh ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:25
Nogmaal het belang aangetoond van jaarlijks je abonnementen controleren ;)

Bel ze gewoon eens en vraag waarom ze dit niet automatisch hebben aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenmuzikant
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-07-2020
Bij welke aanbieder gebeurd dit automatisch dan?
Je betaald het bedrag wat afgesproken is in het contract. Na een jaar is het maandelijks opzegbaar
of opnieuw af te spreken. Als je het gewoon door laat lopen blijf je het oude vaak hogere bedrag betalen.
1 Telefoontje naar de klantenservice en je hebt een nieuw contract voor de nu geldende prijs.
En zo zal het bij zo'n beetje elke aanbieder wel zijn.
(Je kunt trouwens bij Tele2 drie maanden voor je oude contract afloopt al een nieuwe afspreken)

[ Voor 10% gewijzigd door jeroenmuzikant op 14-03-2016 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8mile13
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08-2023
Ik denk dat als je zo'n 10 jaar geleden een abo internet/telefoon bij Tele2 nam dat je dan gewoon 20 euro betaalde. Zelf zit ik zo'n 7 jaar bij Tele2 en heb altijd zo'n 20 euro betaald.

Internet Light bestaat trouwens pas een paar jaar. Ik kan mij niet herinneren op de hoogte gebracht te zijn. Wel is mijn abo mooi omgezet naar Internet Light. Toevallig begonnen een paar jaar geleden ook de problemen met torrents. Ik heb sinds een paar jaar ook regelmatig last van crashes bij hoge torrent snelheden.

[ Voor 19% gewijzigd door 8mile13 op 14-03-2016 14:18 ]

Pagina: 1