Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• help123
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-12-2020
Mijn vraag
ik heb een qware tabby4 (qw tb-7545) gekocht met extra geheugen. Micro sd kaart (32 gb). Ik stop het sd kaartje in de tabblet, het kaartje wordt wel zichtbaar bij: instellingen, opslagruimte met 28,96 gb. Maar ik kan het niet koppelen, moet dat? Als ik bij: instellingen, apps kijk dan zie ik geen sd kaart met 28,96 gb, wel de sd kaart die er oorspronkelijk inzit (4gb). ook heb ik appmgr 111 geinstalleerd ook daar zie ik geen geheugen van 28,96 gb. Wie kan mij helpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Contactgegevens fabrikant: The Netherlands 0900-1113222 | Belgium 0900-84143 | Germany 0696-6800971
Monday till Friday from 09:00 AM and 18:00 PM (€0,50 p/m)

Aangezien een Tabby niet snel gevonden wordt op het forum met de zoekfunctie, is het lastig om andere posts hierover te raadplegen. Het kan zijn dat je SD-card wel herkend wordt maar mogelijk niet de goede standaard/snelheid heeft en dus door de tablet niet goed gezien/gebruikt kan worden.

De Tabby4 staat ook niet 1-2-3 op de site van Qware dus mogelijk dat hun helpdesk of anders de winkel waar je de tablet gekocht hebt, je verder kan helpen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:37
Hoe is de kaart geformatteerd? Kan je met een file browser (bv es file explorer) wel bestanden lezen/schrijven naar de sd?

Een sd kaartje is overigens nooit zomaar beschikbaar om apps op te zetten*. Enkele apps kunnen "verplaatst" worden, maar sd is over het algemeen met bedoeld voor media. (Tenzij je met root en een ingewikkelde apps/scripts aan de slag wilt).

* ga ik er van uit dat je geen android 6 marshmallow hebt draaien, dat heb je namelijk adoptable storage ingebouwd zitten

Strava