Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
de uren gaan waarschijnlijk in office zitten. Maar als ik vrij tijd heb dan gaat steam aan, denk aan ARK survival, Tomb Raider, Dota.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800 - 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Seagate 1 TB HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weer drie jaar vooruit kunnen, dus de ARK, Crysis en Dota die over een paar jaar uitkomen wil ik nog op hoge settings kunnen spelen. Verder gebruik ik de pc voor wat statistische rekenprogramma´s, geen onwijs veeleisende/ tijdrovende berekeningen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, kast gaat dicht en kijk nergens meer naar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een (redelijk) geruisloos systeem in een kast die (redelijk) stofvrij blijft.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Mijn huidige pc ga ik na 8 jaar afscheid van nemen omdat het echt niet meer gaat (msi p45 platinum, 4 gb ddr2, gtx 260). dit wordt mijn eerste eigen bouwsel dus alle tips worden gewaardeerd.
Mijn grootste vraag is zien jullie mogelijkheden om geld te besparen of ben ik juist te krenterig op bepaalde componenten.
Ik geloof dat deze cpu met stock fan geleverd wordt en ga er vanuit dat dit voldoende is.
Doe ik er verstandig aan de gtx970 te kopen of kan ik beter prijstechnisch de 960 kopen en over een paar jaar switchen?
Dit is wat ik tot nu toe heb:
[/i]
de uren gaan waarschijnlijk in office zitten. Maar als ik vrij tijd heb dan gaat steam aan, denk aan ARK survival, Tomb Raider, Dota.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800 - 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Seagate 1 TB HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weer drie jaar vooruit kunnen, dus de ARK, Crysis en Dota die over een paar jaar uitkomen wil ik nog op hoge settings kunnen spelen. Verder gebruik ik de pc voor wat statistische rekenprogramma´s, geen onwijs veeleisende/ tijdrovende berekeningen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, kast gaat dicht en kijk nergens meer naar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een (redelijk) geruisloos systeem in een kast die (redelijk) stofvrij blijft.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Mijn huidige pc ga ik na 8 jaar afscheid van nemen omdat het echt niet meer gaat (msi p45 platinum, 4 gb ddr2, gtx 260). dit wordt mijn eerste eigen bouwsel dus alle tips worden gewaardeerd.
Mijn grootste vraag is zien jullie mogelijkheden om geld te besparen of ben ik juist te krenterig op bepaalde componenten.
Ik geloof dat deze cpu met stock fan geleverd wordt en ga er vanuit dat dit voldoende is.
Doe ik er verstandig aan de gtx970 te kopen of kan ik beter prijstechnisch de 960 kopen en over een paar jaar switchen?
Dit is wat ik tot nu toe heb:
[/i]
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 208,95 | € 208,95 |
| 1 | ASRock H170 Pro4S | € 96,23 | € 96,23 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 970 4GB Superclocked ACX 2.0 | € 348,95 | € 348,95 |
| 1 | Raijintek Agos Zwart | € 57,50 | € 57,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2133C13R | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Sharkoon SilentStorm SFX Gold 500W | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,90 | € 84,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 919,43 | |