Toon posts:

Bestaande game PC! Onderdelen vernieuwen/vervangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Momenteel heb ik een verouderde GamePC, die ik graag zou willen vernieuwen met nieuwe onderdelen:
Moederbord, processor, geheugen, SSD harddisk en videokaart weet ik niet of dat dat nodig is en het zelfde geld voor mijn voeding. Momenteel heb ik een:
* Antec Nine Hundred behuizing (die is nog gewoon goed)
* Asus P5N32-E SLI mobo + 4Gb memory
* Intel Core 2 Duo E6600 processor
* NVIDIA GeForce 8800 GTS video kaart
Maar ik heb de game PC wereld de laatste jaren niet meer zo in de gaten gehouden. Ik zou graag de behuizing willen behouden en informatie inwinnen wat ik eventueel nieuw zou moeten kopen zodat het ook past en of de voeding nog geschikt is. Zware games worden niet meer op de PC gespeeld, dus als de videokaart nog voldoet hoor ik dat graag, wel zou ik graag een HDMI out aansluiting op de PC willen hebben. De PC moet gewoon een goede alround PC worden, die ook vlot video's kan afspelen.

Verwijderd

Als office pc kan een upgrade dmv ssd er nog mee door, als game pc is het toch echt oude meuk en nodig aan vervanging toe waarbij alleen de behuizing nog van dienst kan zijn in een nieuw systeem.

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
Volgens mij ben jij het goedkoopste uit als je die E6600 vervangt door een 2e hands q9550.
V&A aangeboden: Intel Core 2 Quad Q9550 Zoiets dus.

Gooi er een (2e hands) SSD bij in je bent klaar.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Verwijderd

Topicstarter
Nou het mag best nieuw spul zijn, dan kan het er weer even tegen.

Verwijderd

Kijk eens in reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2016 of er iets voor je bij zit.
Vul ook de volledige template in je OP in zodat ook budget e.d. duidelijk zijn.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Behuizing zou ik ook vervangen, een Antec 900 is een oud lijk, zelfs een kast als de Bitfenix Neos is al beter.

Rest van het systeem is eigenlijk gewoon oude meuk, kun je eigenlijk niks meer mee. Zeker je videokaart is een groot risico, omdat 8800's heel graag doodgaan.

People as things, that’s where it starts.

Pagina: 1