Ik zal volgende maand een nieuwe phone kopen, ik ben bereid om daarvoor tot 400 euro te betalen en tot 450 euro als die phone veel meer biedt dan zijn 400 euro concurrenten, ik zoek eigenlijk een telefoon met high-end specs die kan concurreren met met de nieuwe S7 en de 6S. Ik zoek zeker een 4.5inch 1080p scherm of hoger op android phones, iphones zijn lager maar goed. Ik heb zeker 32 gb nodig die geïntegreerd is in de telefoon eventueel uitbreidbaar met micro-SD. Ik zou mijn telefoon gebruiken om te gamen, youtube videos bekijken, en veel te surfen. Ik had graag ook een redelijk camera gehad om fotos te nemen, geen selfies. Ik wil ook liefst een vingerafdrukscanner en een scherm met mooie kleuren, ik vind het design van de telefoon ook wel belangrijk, een lelijke telefoon wil niemand mee rondlopen. Ik wil graag een futureproof phone dat ik er wel zeker 3 jaar mee ver kan zonder problemen.
Wat ik al gevonden heb
iPhone 5S 350 euro maar gebonden aan ios en al beetje oud
Xiaomi mi5 is niets slecht over te zeggen maar het bestellen schrikt mij af,o.a. importkosten en of hij wel zal aankomen
Oneplus two lijkt mij de beste keuze en bestellen ziet er solid uit en heb vrienden die er een hebben
Samsung galaxy S6 is al oud en bloatware en skin spreken mij niet aan
Oneplus x is bang for buck amoled en goede specs voor 250!! euro
Moto x maar design spreekt mij niet echt aan ben een beetje anti-Motorola
Nexus 5x is altijd up-to-date maar hoelang blijft hij updates krijgen 2 jaar? En design ben ik niet zo weg van. Misschien weet iemand of de 6P binnenkort zakt in prijs want dat is de beauty queen onder de telefoons.
Ik sta open voor suggesties, liefst geen onbetrouwbare chinese merken, gewoon merken die je in de winkel kunt verkrijgen of betrouwbare online shops.
Ik denk misschien dat met de bekendmaking op 21 maart van 5 of 6se van apple dat de 6 zal zakken als hij 450 wordt koop ik die waarschijnlijk.
Ik heb liefst een phone die nog updates krijgt oftewel apple met ios of android marshmallow.
Als je op een van mijn vragen een antwoord hebt, antwoord maar elke vraag waar ik een antwoord op heb, is een vraag minder
. Je mag ook reageren als je weet dat er binnenkort een goede telefoon gaat droppen in prijs tot binnen mijn budget. Ik heb voorlopig de voorkeur voor de oneplus two.
Wat ik al gevonden heb
iPhone 5S 350 euro maar gebonden aan ios en al beetje oud
Xiaomi mi5 is niets slecht over te zeggen maar het bestellen schrikt mij af,o.a. importkosten en of hij wel zal aankomen
Oneplus two lijkt mij de beste keuze en bestellen ziet er solid uit en heb vrienden die er een hebben
Samsung galaxy S6 is al oud en bloatware en skin spreken mij niet aan
Oneplus x is bang for buck amoled en goede specs voor 250!! euro
Moto x maar design spreekt mij niet echt aan ben een beetje anti-Motorola
Nexus 5x is altijd up-to-date maar hoelang blijft hij updates krijgen 2 jaar? En design ben ik niet zo weg van. Misschien weet iemand of de 6P binnenkort zakt in prijs want dat is de beauty queen onder de telefoons.
Ik sta open voor suggesties, liefst geen onbetrouwbare chinese merken, gewoon merken die je in de winkel kunt verkrijgen of betrouwbare online shops.
Ik denk misschien dat met de bekendmaking op 21 maart van 5 of 6se van apple dat de 6 zal zakken als hij 450 wordt koop ik die waarschijnlijk.
Ik heb liefst een phone die nog updates krijgt oftewel apple met ios of android marshmallow.
Als je op een van mijn vragen een antwoord hebt, antwoord maar elke vraag waar ik een antwoord op heb, is een vraag minder