Eigen gemaakte CD voor autoradio

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 711203

Topicstarter
Mijn vraag:
Hoi ik ben bezig met een eigen samengestelde CD te maken voor in de autoradio voor op de heenweg naar Spanje. Vorig jaar heb ik dat ook gedaan en dat pakte goed uit. Alleen we hebben een nieuwe auto waar nu ook MP4 bestanden afgespeeld kunnen worden. Kan ik nu ook gebruik maken van de display in de auto? Dus dat er bijvoorbeeld text in komt te staan?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik (nu nog) youtube to mp3 converter en een autoradio

Mvg,
Christiaan Hornes

Beste antwoord (via Anoniem: 711203 op 15-03-2016 18:40)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

1400+ km Franse en Spaanse snelweg? Zou gewoon mijn ogen op de weg houden ;)
Maar idd, kwak gewoon een 650 MB aan MP3's op een CD in wat folders en test ff. Klaar ben je.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Een autoradio? Daar heb je vast een merk & type bij en dus ook een handleiding met wat er wel/niet in kan? En aangezien een CDRW of DVDRW een paar dubbeltjes kost, was het niet heel lastig geweest om gewoon even wat te testen/branden en te kijken of de radio het slikt?

Vergeet even niet dat sommige auto's en/of radio's boven een bepaalde snelheid soms vergrendeld worden en je geen video's kan afspelen op het centrale display.

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 13-03-2016 15:30 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Hoi Christiaan,

Welke autoradio praten we over?
En wat voor tekst zou jij verwachten/willen op het display?
Is dat display een onderdeel van de radio of van het dashboard? (c.q. de boordcomputer)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:23
Meeste radio's lezen gewoon de mp3tag, dus als die goed ingevuld is zie je ook de tracknaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoepertje
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-07 16:36
Dag Christiaan,

Zou er wel even op letten of jouw autoradio ook cd-rw's leest. Oudere radio's willen dat wel is weigeren en alleen cd-r accepteren. En brand hem als het mogelijk is op de laagste snelheid dit vinden oudere cdspelers ook fijner. Voor de rest wordt inderdaad de mp3 titel waarschijnlijk wel weergeven op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:49
Ramon 73 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:30:
Meeste radio's lezen gewoon de mp3tag, dus als die goed ingevuld is zie je ook de tracknaam.
En met een beetje geluk kan de radio ook de albumart die je aan een mp3 kan koppelen uitlezen.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-07 13:00
Waarom al die moeite denk ik? Om in de sneekhete zon wat naar de display te turen? Buiten is veel mooier.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

1400+ km Franse en Spaanse snelweg? Zou gewoon mijn ogen op de weg houden ;)
Maar idd, kwak gewoon een 650 MB aan MP3's op een CD in wat folders en test ff. Klaar ben je.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1