Verwijderd
je hebt zeker z'n stom gekleurde kast ...Op vrijdag 22 juni 2001 17:17 schreef FireTiger het volgende:
Zijn er zwarte toetstenborden en/of dvd spelers op de markt ?
balen, ik vvindt ze niet mooi en zoals je nu merkt niet echt praktische (kwa kleuren combi dan)
Verwijderd
Ik heb ze wel eens gezien, volgens mij was dat bij de Albert Heijn, maar dan moest je een complete set kopen, en dan was alles zwart, dus je monitor, toetsenbord, muis en kast, dus alles...
Zoefjoef
Zoefjoef
Spuit, hum mooi zwart.Op vrijdag 22 juni 2001 17:17 schreef FireTiger het volgende:
Zijn er zwarte toetstenborden en/of dvd spelers op de markt ?
www.hcautomatisering.nl heeft ze.. errug dure winkel, maar heb je vast wel voor over.
Ow en die pagina is werkelijk waar walgelijk, maar er zit iets van prijlijst achter. Verder zou ik bellen en niet mailen, met ISDN schiet dat niet op als je eens per week kijkt
Ow en die pagina is werkelijk waar walgelijk, maar er zit iets van prijlijst achter. Verder zou ik bellen en niet mailen, met ISDN schiet dat niet op als je eens per week kijkt
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Ik heb ze vroeger wel gezien bij ZYZTM
(toen waren er alleen nog geen DVD-spelers, maarre....)
Waren PC's van het kloonmerk "Quad"
(toen waren er alleen nog geen DVD-spelers, maarre....)
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
genoeg.. en anders ga je toch zelf een beetje met spuitbus kloten?? wel ff goed advies over de juiste verf enzo inwinnen...
en sja.. toetsenbord wordt al wel wat lastiger.. (zwarte letters enzo) maja.. je kan je met eding gaan uitleven..
en sja.. toetsenbord wordt al wel wat lastiger.. (zwarte letters enzo) maja.. je kan je met eding gaan uitleven..
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
cherry toetsen borden zijn helemaal zwart. Je hebt ze met en zonder draad als ik het goed heb.
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Hehehe ik heb een Antec black server caseOp vrijdag 22 juni 2001 18:36 schreef _Phantom_ het volgende:
[..]
je hebt zeker z'n stom gekleurde kast ...
balen, ik vvindt ze niet mooi en zoals je nu merkt niet echt praktische (kwa kleuren combi dan)
FF off-topic:Ik heb ze vroeger wel gezien bij ZYZTM
Wat weet je verder nog van dat merk en heeft die toko een website?
Check dit topic:
Wie kent dit nog? QUAD server 486DX
edit:
Website gevonden, bedankt voor de onbedoelde tip!
Website gevonden, bedankt voor de onbedoelde tip!
Ik heb deze van IBM. Niet exact dezelfde kleur als de kast overigens.

stylish

stylish
Verwijderd
BTC Multimedia toetsenbord is er in het zwart.. DVD spelers niet, sony heeft wel zwarte brander maar daarmee houdt het ook ver op waarschijnlijk
Verwijderd
Mijn server kast = sinds vanmorgen zwart.
De kast van dit sys is gelijk aan die van biobak.
De kast van dit sys is gelijk aan die van biobak.
http://www.personalware.com/ maar die URL werkt nu ff niet zo lijkt het. Was 70 gulden ex. btw en ik had hem binnen 2 dagen in huis. Op www.goeiekoop.nl hebben ze 'm ook.Op zaterdag 23 juni 2001 12:51 schreef Frits Bolkestein het volgende:
Waar heb je die vandaan biobak?
Verwijderd
Ik heb een zwarte IBM muis... met een "clitoris" als scroller.... Gratis van een maat van me gekregen
IBM heeft ongeveer alles zwart
Monitoren ,toetsenbordejs ,muizen....
En nog niet eens zo gek duur ook..
Alleen of je die kasten los kunt krijgen ??
Monitoren ,toetsenbordejs ,muizen....
En nog niet eens zo gek duur ook..
Alleen of je die kasten los kunt krijgen ??
Verwijderd
compukleuren.nl heeft ze (toetsenborden)ook maar die spuiten alles ook kasten, weet niet hoe dat zit met slijtage aan den toetsen, en gratis is ook niet eens. Heb zelf wel een zwarte kast gevonden errug mooi en errug duur maar de rest moet je dan weer zelf spuiten. Ben zelf op zoek naar een draadloos zwart tbord maar das weer moeilijk.
Verwijderd
Ik weet niet of 't zelfde geld voor DVD spelers maar mijn Philips burner (PCRW 404) was 't frontje net iets te breed van dus dat frontje er afgehaald en bijgeschuurt maar ik zou 'm dan ook zwart kunnen spuiten, dus als je een DVD speler koopt kun je toch frontje eraf halen en met spuitbus mishandelen?
succes
succes
Valt wel mee hoor:Op zondag 24 juni 2001 16:08 schreef Dollardrules het volgende:
Ben zelf op zoek naar een draadloos zwart tbord maar das weer moeilijk.
Mycom: Silitek Draadloos multimedia toetsenbord SK7100 Extra toetsen 95,00
Kleur is zwart (zie de mycom site)
Verwijderd
Typt dat zwarte bordje van IBM een beetje lekker? Ik word namelijk helemaal gek van die klote toetsenborden, die veel lawaai maken tijdens het typen, en ook nog stroef gaan. Een vriend van me heeft een oud goedkoop toetsenbordje, maar superfijn.
Ja, typt heel behoorlijk. Bij de Albert Heijn verkopen ze nu een pc met dit toetsenbord eraan (een IBM aptiva). Kan je daar ff testen.
Anders gewoon heel secuur zwarte verf spuiten (nou ja het kan hoor!
), zwarte toetsenborden zijn namelijk een beetje moeilijk te vinden geloof ik.
Koel. Op http://www.overclockers.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_CD_DVD_10.html staat een zwarte DVD speler. kan je daar bestellen als je geld en een credit card hebtOp zondag 24 juni 2001 20:02 schreef FireTiger het volgende:
Ik heb trouwens die Aptiva toetsenbord al besteld. Mijn dank aan biobak voor de tip
een ps2 toetsenboard, mooi zwart en usb..
Pagina: 1