Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt een game PC, ik zit al zo lang vast aan een oude laptop dat ik geen idee meer heb welke games er überhaupt allemaal te spelen zijn, maar een Fallout 4, Dark Souls 3, Dragon Age Inquisitoin, WoW, CS:GO, LoL, andere MMO's en RPG's
Wat mag het systeem gaan kosten?
850 euro, inclusief verzondkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem de volgende componenten mee:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basiscomponenten & Windows
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke merkvoorkeuren, in het verleden wel altijd NVIDIA en INTEL gehad maar dat is geen must.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, als het systeem niet te luid wordt zou het fijn zijn, maar ik loop het tegen het einde van mijn budget om daar wat aan te doen, tips zijn welkom. De PC komt straks het liefst op mijn bureau te staan, als het er onder staat wordt geluid een non-issue aangezien het in de woonkamer is.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Dit wordt mijn eerste build die ik ga doen, dus ik zou graag van jullie een final check willen op compatibiliteit overige tips rondom de bouw zijn ook welkom en advies over andere componenten worden op prijs gesteld (is de grafische kaart, best bang for that amount of buck)
Het wordt een game PC, ik zit al zo lang vast aan een oude laptop dat ik geen idee meer heb welke games er überhaupt allemaal te spelen zijn, maar een Fallout 4, Dark Souls 3, Dragon Age Inquisitoin, WoW, CS:GO, LoL, andere MMO's en RPG's
Wat mag het systeem gaan kosten?
850 euro, inclusief verzondkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem de volgende componenten mee:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung S22D300HY Zwart | € 115,40 | € 115,40 |
| 1 | Steelseries Apex Raw (Qwerty) | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Roccat Roccat Kone XTD | € 54,95 | € 54,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 239,35 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basiscomponenten & Windows
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke merkvoorkeuren, in het verleden wel altijd NVIDIA en INTEL gehad maar dat is geen must.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, als het systeem niet te luid wordt zou het fijn zijn, maar ik loop het tegen het einde van mijn budget om daar wat aan te doen, tips zijn welkom. De PC komt straks het liefst op mijn bureau te staan, als het er onder staat wordt geluid een non-issue aangezien het in de woonkamer is.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Dit wordt mijn eerste build die ik ga doen, dus ik zou graag van jullie een final check willen op compatibiliteit overige tips rondom de bouw zijn ook welkom en advies over andere componenten worden op prijs gesteld (is de grafische kaart, best bang for that amount of buck)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 187,50 | € 187,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 4GD5T OC | € 317,95 | € 317,95 |
| 1 | BitFenix NOVA Zwart Window | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 50,24 | € 50,24 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/8 | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 71,- | € 71,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 835,49 | |