Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGA2015Gamer
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-03-2016
Mijn vraag

PC geeft "Kernel Power Failure"

Is huismerk PC van Alternate
Zij geven aan dat het mogelijk kan liggen aan toetsenbord of muis.
Ik zie het verband niet.
Alternate geeft aan dat de PC volgens hun goed is en gaan niets repareren of vervangen.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn van een Kernel Power Failure ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:23

nelizmastr

Goed wies kapot

Wat heb je zelf al geprobeerd? Welke software en hardware gebruik je (hele speclijst svp, niet alleen Alternate pc) Drivers up-to-date?

Kijk eens met bluescreenview welke programma's/systeembestanden de oorzaak zijn.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGA2015Gamer
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-03-2016
Alles drivers zouden up to date moeten zijn gaat om nieuwe PC.

Algemene vraag is wat is meestal de oorzaak van een Kernel Power Failure

Naar aanleiding van opmerking "nelizmastr" hoe kom ik in bluescreenview ?
Staat daar de oorzaak van welk programma de Kernel Power Failure heeft veroorzaakt?
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dat ding is net een paar maanden oud? Bot gezegd: lulverhaal van Alternate; je mag ervanuit gaan dat een moderne PC met een Skylake, zonder enige problemen een toetsenbord en muis kan aansturen. Misschien dat ik daar te simpel over denk; boeltje oppakken en met Alternate een zeer goede afspraak maken dat je 'm komt brengen en dat ze 'm binnen x dagen troubleshooten.

Voor enige blue screens raadplegen: https://support.microsoft.com/en-us/kb/315263

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je bent hier niet bij de helpdesk van Alternate. Wij hebben geen glazen bol en kunnen niet ruiken wat voor componenten in die PC zitten. Daarnaast kunnen we sowieso niet excte foutmeldingen gokken - en dus vrijwel niets zeggen over wat je probleem is.

Als je een topic opent is die template er niet alleen voor om weg te deleten voordat je een karige topicstart schrijft. Zo kunnen wij je niet helpen, dus gaat dit topic ook dicht.

Zie voor een evt volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart

Verder, als anderen je dingen aanraden die je niet kent (bijv bluescreenview), google op de term in kwestie. Kom je veel te weten en hoef je hier geen vragen te stellen die sterk doen vermoeden dat je zelf helemaal geen inzet toont... kom je er niet uit dan helpen we graag verder, maar dat is na (en dus niet voor) jij zelf aan de slag gegaan bent.

[ Voor 25% gewijzigd door dion_b op 13-03-2016 16:37 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.