Beste mede tweakers, ik ben voor mijn zusje opzoek naar een nieuwe laptop en ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk schoolwerk aan de grafische kant met programma's zoals photoshop en indesign maar ook soms een spelletje zoals league of legends. Een scherm met goede kleurweergave is dus een belangrijke factor (ips?)
Wat is je budget?
Rond de 750 eu.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop moet elke dag mee naar school dus qua gewicht is minder beter.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet perse een merk, maar mooi design heeft wel voorkeur. De lenovo is bijvoorbeeld eigenlijk al niet acceptabel.
waar ben ik zelf op gekomen
Of bijvoorbeeld de dell 15 5000 (i5 6200u 8b r5 m335 fullHD)
De specs die ik gevonden heb zijn dus:
Minimaal een i5, 8gb ram een dedicated videokaart (ronde de geforce gt940m) en een fullhd scherm met goede kleurweergave.
De laatste eis blijkt het grootste probleem, omdat er weinig tot geen reviews te vinden zijn. Ik kan dus suggesties gebruiken
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk schoolwerk aan de grafische kant met programma's zoals photoshop en indesign maar ook soms een spelletje zoals league of legends. Een scherm met goede kleurweergave is dus een belangrijke factor (ips?)
Wat is je budget?
Rond de 750 eu.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop moet elke dag mee naar school dus qua gewicht is minder beter.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet perse een merk, maar mooi design heeft wel voorkeur. De lenovo is bijvoorbeeld eigenlijk al niet acceptabel.
waar ben ik zelf op gekomen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus K501UB-DM107T | € 794,- | € 794,- |
| 1 | Lenovo IdeaPad Z51-70 80K601A4NX | € 749,- | € 749,- |
| 1 | Toshiba Satellite L50-C-20W | € 797,39 | € 797,39 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.340,39 | |
Of bijvoorbeeld de dell 15 5000 (i5 6200u 8b r5 m335 fullHD)
De specs die ik gevonden heb zijn dus:
Minimaal een i5, 8gb ram een dedicated videokaart (ronde de geforce gt940m) en een fullhd scherm met goede kleurweergave.
De laatste eis blijkt het grootste probleem, omdat er weinig tot geen reviews te vinden zijn. Ik kan dus suggesties gebruiken
[ Voor 8% gewijzigd door sjaakwortel op 14-03-2016 15:02 ]