We gaan de komende twee/drie maanden een eerder leegstaand appartement verhuren, en de huurder wil graag internet (begrijpelijk).
Ik heb de adsl-aansluiting opgezegd vanwege de maandelijkse lasten. Na enige oriëntatie lijkt het er op dat het niet meer mogelijk is om adsl aan te vragen met een maandelijkse opzegtermijn. Ziggo is om technische redenen geen optie.
Daarom zit ik nu aan 4g te denken.
Tele2 biedt de grootste internetbundel:24GB per maand voor 36 euro en ook maandelijks opzegbaar. Dit klinkt goed, volgens het dekkingskaartje is er ook binnenshuis dekking op het betreffende adres. Alternatief is t mobile (vermoedelijk goede dekking want mast staat vlak bij), maar is 12 GB genoeg?
vraag 1: iemand opmerkingen / betere ideeën?
Ik zoek een?
4g router met interne simkaart
Wat is je budget?
weinig, < 80 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Had al eerder naar de pricewatch bekeken en het viel me toen erg mee. De twee goedkope opties die ik gevonden heb lijken er echter maar een: de asus RT-N14U: volgens mij onjuist gespecificeerd in de pricewatch want deze heeft geen interne simkaart. Zo te klopt het zelfs niet bij de meeste Asus routers.
De MR3020 is al van 2012 en ik ben wat bang voor de dekking. De review (en de specs) hier op tweakers suggereren dat er een interne sim in kan maar volgens TP Link lijkt dat toch niet het geval.
daarna kom je direct boven de 100 euro.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
in een appartement, 3e verdieping, redelijk wat beton
graag jullie hulp!
Ik heb de adsl-aansluiting opgezegd vanwege de maandelijkse lasten. Na enige oriëntatie lijkt het er op dat het niet meer mogelijk is om adsl aan te vragen met een maandelijkse opzegtermijn. Ziggo is om technische redenen geen optie.
Daarom zit ik nu aan 4g te denken.
Tele2 biedt de grootste internetbundel:24GB per maand voor 36 euro en ook maandelijks opzegbaar. Dit klinkt goed, volgens het dekkingskaartje is er ook binnenshuis dekking op het betreffende adres. Alternatief is t mobile (vermoedelijk goede dekking want mast staat vlak bij), maar is 12 GB genoeg?
vraag 1: iemand opmerkingen / betere ideeën?
Ik zoek een?
4g router met interne simkaart
Wat is je budget?
weinig, < 80 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Had al eerder naar de pricewatch bekeken en het viel me toen erg mee. De twee goedkope opties die ik gevonden heb lijken er echter maar een: de asus RT-N14U: volgens mij onjuist gespecificeerd in de pricewatch want deze heeft geen interne simkaart. Zo te klopt het zelfs niet bij de meeste Asus routers.
De MR3020 is al van 2012 en ik ben wat bang voor de dekking. De review (en de specs) hier op tweakers suggereren dat er een interne sim in kan maar volgens TP Link lijkt dat toch niet het geval.
daarna kom je direct boven de 100 euro.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Asus RT-N14U | € 37,80 | € 37,80 |
1 | TP-Link 300Mbps Wireless N 4G LTE Router | € 114,50 | € 114,50 |
1 | TP-Link TL-MR3020 | € 27,95 | € 27,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 180,25 |
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
in een appartement, 3e verdieping, redelijk wat beton
graag jullie hulp!