Mijn vraag
Ik heb een MSI GTX 970 Gaming 4G aangeschaft. sinds ik de videokaart in mijn systeem heb meedraaien kan ik niet meer fatsoenlijk gamen.
Met mijn GTX 770 kan ik The Division gewoon openen, verbinden en gamen. Nu ik de GTX 970 in mijn systeem heb zitten en geïnstalleerd kan ik de game moeilijk openen, verbinden lukt niet, heel af en toe gaat de game laden.. van 1 tot 100% duurt bijna een half uur. of de game crasht voordat hij bij 100% is.
Ik heb het ook met Metal Gear Solid 5 geprobeerd, de game laadt wel maar onspeelbaar.
Ik heb de GTX 970 als volgt geïnstalleerd; stroom eraf, ouwe kaart eruit.. computer aan en via mijn onboard dvi heb ik de drivers er afgegooid, via windows en via Display Driver Uninstaller.
Daarna heb ik de bios geüpdatet naar de nieuwste versie.
GTX 970 in het systeem gezet, nieuwste drivers via nvidia.com geïnstalleerd,
Ik heb de GTX 970 getest met furmark temperatuur niet boven de 66 en FPS rond de 67 lijkt mij dat de kaart gewoon werkt.
Enigste wat ik nog kan doen... is een schonen Windows installatie, Games zijn allemaal opnieuw geïnstalleerd
Ik heb mijn GTX 770 terug gezet in het systeem en de game opgestart werk als een zonnetje, GTX 970 er in gezet game niet werkend te krijgen.
Wat kan het zijn? Trekt mijn moederderbord het niet? CPU?
Ik weet het niet meer
, Hoop dat jullie me kunnen helpen
Mijn Systeem
Ik heb een MSI GTX 970 Gaming 4G aangeschaft. sinds ik de videokaart in mijn systeem heb meedraaien kan ik niet meer fatsoenlijk gamen.
Met mijn GTX 770 kan ik The Division gewoon openen, verbinden en gamen. Nu ik de GTX 970 in mijn systeem heb zitten en geïnstalleerd kan ik de game moeilijk openen, verbinden lukt niet, heel af en toe gaat de game laden.. van 1 tot 100% duurt bijna een half uur. of de game crasht voordat hij bij 100% is.
Ik heb het ook met Metal Gear Solid 5 geprobeerd, de game laadt wel maar onspeelbaar.
Ik heb de GTX 970 als volgt geïnstalleerd; stroom eraf, ouwe kaart eruit.. computer aan en via mijn onboard dvi heb ik de drivers er afgegooid, via windows en via Display Driver Uninstaller.
Daarna heb ik de bios geüpdatet naar de nieuwste versie.
GTX 970 in het systeem gezet, nieuwste drivers via nvidia.com geïnstalleerd,
Ik heb de GTX 970 getest met furmark temperatuur niet boven de 66 en FPS rond de 67 lijkt mij dat de kaart gewoon werkt.
Enigste wat ik nog kan doen... is een schonen Windows installatie, Games zijn allemaal opnieuw geïnstalleerd
Ik heb mijn GTX 770 terug gezet in het systeem en de game opgestart werk als een zonnetje, GTX 970 er in gezet game niet werkend te krijgen.
Wat kan het zijn? Trekt mijn moederderbord het niet? CPU?
Ik weet het niet meer
Mijn Systeem
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 299,- | € 299,- |
1 | MSI Z77A-G43 | € 0,- | € 0,- |
1 | MSI N570GTX Twin Frozr III Power Edition/OC | € 0,- | € 0,- |
1 | Western Digital Green WD20EARS, 2TB | € 99,83 | € 99,83 |
1 | Cooler Master CM 690 II Advanced (USB 3.0 version) | € 0,- | € 0,- |
1 | Seagate FreeAgent GoFlex 750GB Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 50,48 | € 50,48 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 42,95 | € 42,95 |
1 | Cooler Master Silent Pro M600 | € 0,- | € 0,- |