Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een nieuwe tv. Op dit moment heb ik een Samsung, maar helaas heb ik een maandagmorgen exemplaar met erg veel problemen. Dus, op naar een nieuwe. De maat die ik zoek is ongeveer 48-50 inch.

Ik zoek een?
TV dus, van ongeveer 48-50 inch

Wat is je budget?
Maximaal €500, bij voorkeur iets minder. Ik snap dat je daarvoor geen top of the line krijgt, maar er moeten helaas ook andere aankopen gedaan worden ;)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix en blu-rays kijken doe ik regelmatig, net als een game op een PS3. Later zal dit wellicht ooit een PS4 worden. Ik gebruik een losse receiver, dus in principe is 1 hdmi aansluiting voldoende. Er is wel een component video nodig voor mijn wii. Kwaliteit van de speakers is dus ook van geen belang, gezien dit via mijn geluidsinstallatie gaat. Smart-tv is niet nodig, zal ik niet gebruiken. Ik heb er geen bezwaar tegen als het erop zit, zolang ik er maar geen hinder van ondervind.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie door de bomen het bos inmiddels niet meer. Omdat ik jullie niet teveel wil sturen laat ik dit dus even open. Ik moet wel zeggen dat de samsung altijd erg mooie kleuren had (op de momenten dat hij werkte :+ ), , daar was ik erg blij mee. Helaas kan ik niet vergelijken met anderen, al mijn kennissen hebben nog hele oude tv's en in de winkel zijn de kleuren totaal onrealistisch met wat je thuis ziet door alle felle lampen. Wellicht dat dit bij andere tv-merken ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maevian
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 14:58
pricewatch: LG 49LF540V Zwart

1080p, 49 inch en een LG wat meestal wel goede TV's zijn.
Er zijn weinig professionele reviews te vinden in deze prijsklasse, maar de gebruikers reviews zijn over het algemeen goed, men spreekt wel over slechte audio kwaliteit, maar dat is blijkbaar geen probleem voor jou.

Je kunbt hem altijd bestellen en als hij je niet aanstaat binnen de 2 weken terugsturen