Toon posts:

iCloud wachtwoord vergeten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een ipad en ik ben het wachtwoord van de icloud-mail vergeten. Nu probeer ik deze via apple's iForgot te herstellen maar hij zegt dat de geheime antwoorden niet kloppen.

Is mijn ipad echt onbruikbaar geworden? of kan ik dmv itunes opnieuw ios installeren zodat ik toch weer bij m'n ipad kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
www.apple.nl -> Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

Zoals Trommelrem hierboven al aangeeft, via de support van Apple.

Je kan apple daarover bellen, of ze jou laten bellen.
Dan gaan ze je een aantal vragen stellen welke je moet beantwoorden, daarna kan je het wachtwoord opnieuw instellen.

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 23:00:
Hallo,

Ik heb een ipad en ik ben het wachtwoord van de icloud-mail vergeten. Nu probeer ik deze via apple's iForgot te herstellen maar hij zegt dat de geheime antwoorden niet kloppen.

Is mijn ipad echt onbruikbaar geworden? of kan ik dmv itunes opnieuw ios installeren zodat ik toch weer bij m'n ipad kan?
Zou wel eerst Apple contacteren zoals de rest aangeeft.
Anders in DFU mode zetten en resetten.

Eerst schakel je het toestel helemaal uit:

1.Sluit je toestel aan op een computer en open iTunes.
2.Zet het toestel uit door de aan/uitknop bovenop het toestel een paar seconden ingedrukt te houden.
3.Er verschijnt een rode schuifbalk, waarmee je het toestel helemaal kunt uitschakelen.
4.Wacht tot het toestel helemaal is uitgeschakeld.
5.Houd de homeknop en aan/uitknop enkele seconden ingedrukt.
6.Laat na ca. 10 seconden de aan/uitknop los, terwijl je de homeknop ingedrukt houdt.
7.iTunes zal een melding geven, dat er een iPhone in herstelmodus is aangetroffen (in feite is dit onjuist, omdat de iPhone niet in herstelmodus maar in DFU modus staat). Maar deze schrijffout kun je negeren.
8.Je hebt nu de optie om te herstellen

EDIT: ZIE NU PAS DAT HET VOOR JE ICLOUD-MAIL IS!
Dit bedoeld om je wachtwoord van je main-screen te resetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2016 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:42
kom je dan niet in de problemen dat de icloud lock erop zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wognummer schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:29:
[...]
kom je dan niet in de problemen dat de icloud lock erop zit ?
Nee, zodra de je iDevice aanstaat met een wachtwoord zet je hem simpel uit en zet je hem in DFU modes en kan je hem herstellen.
Echt een grote nadeel van Apple. Vriend was ooit zijn wachtwoord vergeten en hem heb precies op deze manier geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donaldinho
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:42
een paar seconden zoekwerk geeft de volgende pagina: https://support.apple.com/en-us/HT201485

"If you forgot the answers to your Apple ID security questions "

Misschien dat je hier iets aan hebt.

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:44
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:33:
[...]

Nee, zodra de je iDevice aanstaat met een wachtwoord zet je hem simpel uit en zet je hem in DFU modes en kan je hem herstellen.
Echt een grote nadeel van Apple. Vriend was ooit zijn wachtwoord vergeten en hem heb precies op deze manier geholpen.
Onjuist, de iPad zal na opnieuw opstarten alsnog vragen in te loggen met het Apple-ID wat gekoppeld was ( als find my iPhone aan stond )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:33:
[...]
Dit is niet meer te omzeilen sinds iOS 7.x.x. Je hebt nu altijd je Apple-ID wachtwoord nodig en indien ingeschakeld je passcode.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerardVanAfoort schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 00:13:
[...]

Dit is niet meer te omzeilen sinds iOS 7.x.x. Je hebt nu altijd je Apple-ID wachtwoord nodig en indien ingeschakeld je passcode.
Oke, thanks for the update.
Pagina: 1