Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 602434

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe 4k Philips tv met ambilight kopen maar wil niet overgeleverd worden aan Google.

Nu zag ik maar 1 non smart tv, maar die is zonder ambilight en dat is iets wat ik graag weer wil.

Weet iemand of een Android tv te installeren is zonder deze aan internet te hangen?

Beste antwoord (via Anoniem: 602434 op 13-03-2016 14:51)

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-06 13:17

SeatRider

Hips don't lie

Ik vraag me dan wel af of ie nog wel FW updates binnenhaalt (die heb je wel nodig met Philips/TPvision).

Misschien wel aan internet hangen, niet inloggen bij Google, update(s) binnentrekken en dan weer disconnecten. En dan alleen aan internet hangen als er updates zijn. Maar dan weet je nog niet zeker of hij niet al je verbruiksdata gewoon cached en in 1x opstuurt zodra hij weer internet krijgt ;).

Misschien kun je FW update ook via USB installeren?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZouZou Dude
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:42
Is geen enkel probleem, tijdens de initiële installatie skip je dan gewoon de Network wizard en de Google login. Natuurlijk kan je dan niks van apps gebruiken, maar verder werkt de TV normaal qua beeld/ambilight/... :)

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-06 13:17

SeatRider

Hips don't lie

Ik vraag me dan wel af of ie nog wel FW updates binnenhaalt (die heb je wel nodig met Philips/TPvision).

Misschien wel aan internet hangen, niet inloggen bij Google, update(s) binnentrekken en dan weer disconnecten. En dan alleen aan internet hangen als er updates zijn. Maar dan weet je nog niet zeker of hij niet al je verbruiksdata gewoon cached en in 1x opstuurt zodra hij weer internet krijgt ;).

Misschien kun je FW update ook via USB installeren?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 602434

Topicstarter
Thanks. Klinkt goed. Was al bang dat ik Ambilight vaarwel moest zeggen.

Voorheen konden updates idd met USB. Zal dat nog even opzoeken.