Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe PC alle games op 1080p kunnen spelen, daarnaast wil ik wat recording en editting doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb ongeveer 1000€ te besteden aan dit systeem, assemblage regel ik zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn 1080p tv mee voor dit systeem, de TV is een LG 32LN5404, is deze bruikbaar voor pc gaming? Verder is advies in betaalbare randapparatuur welkom, want ik heb hier weinig kennis in, deze telt niet mee voor het budget, hier is een apart potje voor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het belangrijkste is dat het systeem werkt zoals het moet, zelf zat ik eerst in de richting van een combinatie tussen een gtx970 en een i5 6600K, maar ik kreeg het niet passend in mijn budget, wat is aan te raden voor lichte recording? een SSD is leuk als het in het budget past
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik bevoorkeur intel processoren, omdat deze koeler zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben dol op kasten met een zijraam
Ga je overklokken?
Ik ken iemand die hier verstand van heeft, dus de optie is open, maar t is geen eis
Wat verwacht je van ons?
Dit is mijn eerste systeem. Ik zoek dus een game systeem dat ook iets met recording kan doen.
Mijn huidige build ziet er als volgt uit:
Zou ik hier nog kunnen besparen of verbeteren?
Alvast bedankt!
Ik wil met mijn nieuwe PC alle games op 1080p kunnen spelen, daarnaast wil ik wat recording en editting doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb ongeveer 1000€ te besteden aan dit systeem, assemblage regel ik zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn 1080p tv mee voor dit systeem, de TV is een LG 32LN5404, is deze bruikbaar voor pc gaming? Verder is advies in betaalbare randapparatuur welkom, want ik heb hier weinig kennis in, deze telt niet mee voor het budget, hier is een apart potje voor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het belangrijkste is dat het systeem werkt zoals het moet, zelf zat ik eerst in de richting van een combinatie tussen een gtx970 en een i5 6600K, maar ik kreeg het niet passend in mijn budget, wat is aan te raden voor lichte recording? een SSD is leuk als het in het budget past
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik bevoorkeur intel processoren, omdat deze koeler zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben dol op kasten met een zijraam
Ga je overklokken?
Ik ken iemand die hier verstand van heeft, dus de optie is open, maar t is geen eis
Wat verwacht je van ons?
Dit is mijn eerste systeem. Ik zoek dus een game systeem dat ook iets met recording kan doen.
Mijn huidige build ziet er als volgt uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 248,95 | € 248,95 |
| 1 | Asus Z170-P D3 | € 101,95 | € 101,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 353,95 | € 353,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,- | € 48,- |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Corsair CX600M | € 75,50 | € 75,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,90 | € 84,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.046,10 | |
Zou ik hier nog kunnen besparen of verbeteren?
Alvast bedankt!
[ Voor 71% gewijzigd door RobinKr op 13-03-2016 13:36 . Reden: Verbeteringen ]