Nadat de HP support assistant aangaf dat er updates beschikbaar waren (drivers, etc.) startte de laptop niet meer op.
Enkel een knipperend streepje in de linker boven hoek van het scherm.
Ik heb wel recovery software op een USB stick, maar als ik daarmee opstart kan ik de encrypted ssd niet benaderen (wel zien).
Bij het opstarten van de laptop moet ik eerst een wachtwoord opgeven, maar daarna zie ik dus enkel dat knipperende streepje.
Wat voor recovery opties heb ik om toegang tot mijn bestanden te krijgen ?
Ik heb de ssd ook al in een ander systeem bijgeplaatst, maar ik weet niet hoe ik toegang tot de schijf kan krijgen, met andere woorden, dat hij vraagt om een wachtwoord, zodat ik bestanden er vanaf kan halen.
Iemand een suggestie ?
Enkel een knipperend streepje in de linker boven hoek van het scherm.
Ik heb wel recovery software op een USB stick, maar als ik daarmee opstart kan ik de encrypted ssd niet benaderen (wel zien).
Bij het opstarten van de laptop moet ik eerst een wachtwoord opgeven, maar daarna zie ik dus enkel dat knipperende streepje.
Wat voor recovery opties heb ik om toegang tot mijn bestanden te krijgen ?
Ik heb de ssd ook al in een ander systeem bijgeplaatst, maar ik weet niet hoe ik toegang tot de schijf kan krijgen, met andere woorden, dat hij vraagt om een wachtwoord, zodat ik bestanden er vanaf kan halen.
Iemand een suggestie ?