Tennisbal schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:51:
[...]
Ik ben bang dat je gelijk hebt, ga hem ruilen. Ik heb zelf een Sennheiser RS-130s liggen (wireless) maar die kan ik niet gebruiken dacht ik omdat hij vertraging heeft. Of klopt dat niet?
Heb met die geen last van mijn oren.
Vertraging? Heb er geen ervaring mee, maar een wireless of bedraad is ieder zijn eigen persoonlijke keuze. Zover ik weet zou een pro gamer toch geen wireless nemen.
Als je nog op zoek bent naar een on ear met zelfde prijs als jou cloud II, moet je voor deze gaan:
http://en-de.sennheiser.c...rophone-voip-skype-pc-151
Geluidskwaliteit is veel minder (niet overdreven) goed dan jouw cloud, maar met deze headset kun je wel uren lang op je hoofd houden. Helaas geen surround sound, maar een pro CS gamer vind deze headset de beste voor on ear. Wel 1 nadeel is de volume control op de draad, wanneer je hem helemaal tot het eind draait voor volledige volume dan gaat die ruisen. Heb je gewoon bij de meeste headsets zo, zelfs de logitech g430 heeft daar last van.
Als je voor geluidskwaliteit wil gaan, moet je maar Sennheiser HD 25-1 II nemen. De headset staat neit onder categorie games, maar heeft wel beter geluid. Jammer genoeg heb je dan geen microfoon en is dubbel zo duur.
-edit-
Koop de pc-151 NIET als je bril draagt en/of oorbellen! Want dan heb je gegarandeerd pijn!
[
Voor 7% gewijzigd door
Anoniem: 185331 op 14-03-2016 21:19
]