Toon posts:

Heeft het zin om 1 van m'n 80 mm...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op te hangen midden in de kast zodat ie de cpu verkoelt?
Nu heb ik er gewoon 1 voor en 1 achter, ik heb alleen het idee dat die vanvoor niet echt zin heeft... die wil ik dus maybe liever verplaatsen

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:17

Epsilon

Op vrijdag 22 juni 2001 16:58 schreef SickBastard het volgende:
Op te hangen midden in de kast zodat ie de cpu verkoelt?
Nu heb ik er gewoon 1 voor en 1 achter, ik heb alleen het idee dat die vanvoor niet echt zin heeft... die wil ik dus maybe liever verplaatsen
nee, als je echt een verandering aan wilt brengen moet je een gat in je kast maken BOVEN je cpu en daar de 80mm fan op laten blazen (dus naar de cpu toe). Dan wordt de warme lucht meteen afgezogen naar buiten en je cpu heeft koude lucht.

Verwijderd

Inderdaad, zoals epsilon zegt: een gat in het zijpanneel van je kast maken ter hoogte van je cpu. Daar je koeler achter bevestigen en je hebt een mooie blowhole.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 22:09 schreef Vossie het volgende:
Inderdaad, zoals epsilon zegt: een gat in het zijpanneel van je kast maken ter hoogte van je cpu. Daar je koeler achter bevestigen en je hebt een mooie blowhole.
Yeah, enige probleem: mijn pa wil niet dat ik zijn case ga modden (mollen :? >:) ) :(
Naja hij loopt nu wel stabiel.. maar lagere temp is altijd beter..

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Bij mij is een beetje koeling wel vereisd ondanks dat ik wel een ouderwets systeempje heb (zie sig) omdat die GeForce (vooral dat RAM) en nog een paar andere dingen behoorlijk wat hitte produceren. Mijn CPU valt wel mee.