Eind vorig jaar werd ik door een kennis gevraagd om een "simpele" website bouwen voor zijn evement. Een soort van zelfgemaakte Wipeout versie voor ploegen van ongeveer 10 man, maar dit geheel terzijde.
Ondertussen is de website al een tijdje online, de inschrijvingen lopen op zijn einde. Vooraf heb ik duidelijk gemaakt dat ik dit niet gratis ging doen, maar gezien de eisen nogal wat vaag waren, en er achteraf nogal wat wijzigingen zijn geweest, was het moeilijk om er op dat moment al een prijs/bedrag op te plakken.
Hosting hebben ze zelf voorzien, een simpele LAMP stack waar ik dan de site naar kon uploaden. De site bestaat kort samengevat uit volgende delen:
Welke prijs lijkt jullie redelijk?
Ondertussen is de website al een tijdje online, de inschrijvingen lopen op zijn einde. Vooraf heb ik duidelijk gemaakt dat ik dit niet gratis ging doen, maar gezien de eisen nogal wat vaag waren, en er achteraf nogal wat wijzigingen zijn geweest, was het moeilijk om er op dat moment al een prijs/bedrag op te plakken.
Hosting hebben ze zelf voorzien, een simpele LAMP stack waar ik dan de site naar kon uploaden. De site bestaat kort samengevat uit volgende delen:
- Een tiental pagina's (info, contact, media, FAQ, etc)
- Inschrijvingspagina die via PHP automatische mails verstuurt met alle info van de deelnemers
- Geen database
- Bootstrap template als core gebruikt, maar uiteraard wel (redelijk) wat wijzigingen op aangebracht
Welke prijs lijkt jullie redelijk?