Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch-hero
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-07 15:29
Hallo,

Ik ben van plan om een eerste tablet aan te schaffen en ben op zoek naar advies.
De tablet is vooral bedoeld voor browsen en films kijken.
Mijn oog is gevallen op de Sony Z2 tablet, welke ook gelijk aan de bovenkant van mijn budget zit.

Deze tablet stamt echter al uit 2014 en nu is mijn vraag of deze tablet technisch gezien nog mee kan de komende jaren met het gebruik voor voornamelijk browsen en films kijken? Oftewel is de Z2 tablet nog een aanrader op dit moment of is er een betere optie met mijn maximum budget van 350 euro.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Hoe ben jij de op de z2 gekomen?
Er zijn heel veel te vinden.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch-hero
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-07 15:29
Ik ben op de Z2 tablet gekomen doordat ik een tablet wil met een scherm van +- 10 inch met een redelijk hoge resolutie.
Ook wil ik graag een android tablet die een recente versie heeft.

De Z2 leek me dan een goede keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:50
Ik ben nog steeds erg tevreden met m'n Tablet Z2. Er komt als het goed is ook nog Android 6 voor uit binnenkort, dus dan ben je weer helemaal up-to-date.

Let wel: voor films en TV kijken is hij in mijn ogen wat minder geschikt, omdat de speakers niet echt geweldig klinken. Dat is dan weer het nadeel van zo'n dunne en lichte tablet als de Z2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
dutch-hero schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:11:
Deze tablet stamt echter al uit 2014 en nu is mijn vraag of deze tablet technisch gezien nog mee kan de komende jaren met het gebruik voor voornamelijk browsen en films kijken? Oftewel is de Z2 tablet nog een aanrader op dit moment of is er een betere optie met mijn maximum budget van 350 euro.
Move -> MAA.

Persoonlijk zou ik geen tablet meer kopen uit 2014, aangezien het apparaat waarschijnlijk nu al geen updates meer ontvangt.

Zou je verder je eisen op een rijtje willen zetten? Het topic in de huidige vorm is helaas niet voldoende om iets mee te kunnen.