Problemen met inloggen PSN 4????

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 747765

Topicstarter
Mijn vraag
...Hallo, Ik heb gister mijn nieuwe PS4 binnen gekregen, maar als ik me wil aanmelden bij het PSN logt die niet in.
De melding;Een ogenblik geduld" blijft continu in het scherm staan en er gebeurt verder ook niks. Iemand enig idee wat hier het probleem van kan zijn?
Mijn internet verbinding is gewoon oke en verbind de ps4 via wifi,
ik heb al op veel websites gezocht maar kan niet veel informatie vinden over dit probleem.
Mijn provider is KPN

Alvast bedankt,

Lars :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://manuals.playstatio...ps4/settings/nw_test.html ?

Dat jij al veel websites hebt bezocht; dat kan ik niet beoordelen. Heb geen toegang tot jouw browser dus je zal echt even moeten aangeven wat je wel/niet had gevonden en wat er wel/niet lijkt te werken in de besproken oplossingen op die sites.

[ Voor 63% gewijzigd door MAX3400 op 12-03-2016 15:25 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Stap 1.: pak een UTP kabel en steek deze in de modem/router die je van KPN hebt gekregen en tevens direct op je PS 4, stel de verbinding in en test wat er gebeurt.

[ Voor 6% gewijzigd door Breezers op 12-03-2016 15:49 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-05 16:01
Ik vermoed dat je een aantal poorten moet openen. Een zoekactie van 10 seconden geeft me welke poorten ik moet openen en ook nog handleidingen voor de experiaboxen van KPN. Misschien is het wel handig om je PS een vast ip te geven met Bind to MAC zodat het niet telkens wijzigt als je hem uit zet.

TCP & UDP 1935 en 3478-3480

Staat ook al in de link van MAX overigens zie ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Jim423 op 13-03-2016 00:35 ]

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Puur het inloggen op de PSN vereist geen open binnenkomende poorten. Je zit dan wel met je 'NAT type' gedoe, maar dat is nog niet waar TS tegenaan loopt.

Iets wat mij opgevallen is bij paar tests afgelopen week: PS4 gaat erbarmelijk om met PMTU discovery - of beter gezegd, hij doet het niet en blijft stug met ingestelde MTU werken ook al komt geen pakket aan :X

Toen ik een te hoge MTU had voor de verbinding waar ik op zat te testen kreeg ik exact deze foutmelding. Toen ik de MTU verlaagde van default 1500 naar lagere waardes werkte het wel. Nu, MTU verlagen is hoogst inefficient dus iets wat je niet moet willen, maar het zou voor troubleshooting wel eens interessant zijn om te zien wat de PS4 doet als je het naar pakweg 1450 verlaagt. Dat kan in settings->network->manual (oid, iig waar je handmatig de netwerkinstellingen kunt doen). Als dat niet werkt, vergeet niet de MTU weer terug te zetten, zoals gezegd is een lage MTU in beginsel onwenselijk.

[ Voor 6% gewijzigd door dion_b op 13-03-2016 10:16 ]

Oslik blyat! Oslik!