Problemen wordpress

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timicool
  • Registratie: September 2013
  • Niet online

timicool

#Skylake FTW

Topicstarter
(overleden)
Beste Medetweakers,

Ik heb een HTML 5 website geprogrameerd die ik graag als een wordpress tamplate zou willen gebruiken. Ik ben een heel eind gekomen maar ik krijg niet alles goed voor elkaar (bvb paralex scrolling). Ik weet niet of er misschien iemand is die een keer een middag de tijd wil nemen mij te helpen met het in elkaar zetten van zo'n website oid?

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Misschien dat een advertentie in http://tweakers.net/aanbod/ een beter idee is; daar is het voor geinteresseerden makkelijker vinden/lezen wat je wil.

Mogelijk dat je topic hier wel extra kan helpen bij bepaalde zaken maar dan is het zinvol dat je even heel specifiek uitsplitst/benoemt/post welk stukje code je bijvoorbeeld niet snapt of omgezet krijgt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timicool
  • Registratie: September 2013
  • Niet online

timicool

#Skylake FTW

Topicstarter
(overleden)
Haha daar vraag je me wat, ik ben niet echt een expert op het gebied van programeren oid 0_0

Website: customcomputerbuilds.nl

Het grote idee is er al wel, maar de plaatjes staan er niet of verkeerd, als je over webshop hovert komt er geen drop down menu en al dat soort dingen...

Ik kan hier wel stukjes code neer gaan zetten maar ik weet niet of dat helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je bent vorig jaar door Spike_wolf in "OnePlus 2 Concept Video." ook al eens gewezen op Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!...

We willen je best helpen met het zelf oplossen van het probleem, maar vragen om mensen die het voor je doen is op het forum niet toegestaan. Als je er zelf mee aan de slag wil kun je aan de hand van de Quickstart een nieuw topic openen waarbij je in elk geval laat zien hoe ver je zelf gekomen bent en wat er niet lukte. Dit topic gaat in elk geval dicht.

[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 12-03-2016 12:51 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.