Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmoesz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-11-2020
Hey,

Ik ken niet veel van in-ear oordoppen misschien dat jullie mij kunnen helpen?
Ik zoek er 1 voor tijdens het sporten met goede geluidskwaliteit en bass en die ni uitvallen tijdens het sporten (lopen, fitness)

Mp3 speler die ik heb is de sandisk sansa clip sport

Groeten

Timmy

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-05 10:16
Timmoesz schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 11:30:
Ik ken niet veel van in-ear oordoppen
Ik ken ze gelukkig wel allemaal uit m'n hoofd en ga hier nu alle in-ear doppen opnoemen die 'het beste zijn' voor sport...

Niet dus :). We willen je graag wat advies geven maar zijn geen klantenservice. Wat heb je zelf al gevonden? waarom denk je dat die niet volstaan? Wat zei de pricewatch? Je kunt daar ook naar reviews kijken van andere Tweakers.
Daarnaast zijn je eisen ook niet echt duidelijk. Ik denk dat er weinig mensen zijn die doppen zoeken die wel uitvallen tijdens het sporten of een slechte bass hebben. Volgens mij ben je een standaard gebruiker met standaard eisen (voor een budget van 50 euro kun je ook niet meer verwachten) dus je kunt gewoon op een willekeurige website (en de pricewatch hier op Tweakers) zoeken naar oordoppen. Als je dan nog twijfelt tussen specifieke modellen, kom even terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmoesz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-11-2020
WWAS schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 11:41:
[...]

Ik ken ze gelukkig wel allemaal uit m'n hoofd en ga hier nu alle in-ear doppen opnoemen die 'het beste zijn' voor sport...

Niet dus :). We willen je graag wat advies geven maar zijn geen klantenservice. Wat heb je zelf al gevonden? waarom denk je dat die niet volstaan? Wat zei de pricewatch? Je kunt daar ook naar reviews kijken van andere Tweakers.
Daarnaast zijn je eisen ook niet echt duidelijk. Ik denk dat er weinig mensen zijn die doppen zoeken die wel uitvallen tijdens het sporten of een slechte bass hebben. Volgens mij ben je een standaard gebruiker met standaard eisen (voor een budget van 50 euro kun je ook niet meer verwachten) dus je kunt gewoon op een willekeurige website (en de pricewatch hier op Tweakers) zoeken naar oordoppen. Als je dan nog twijfelt tussen specifieke modellen, kom even terug..
Ik ben aan het kijken wat denk je van deze ? pricewatch: Sennheiser CX 300-II Precision (Zwart) Of de cx 400?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik kan me voorstellen dat als je niet de juiste maat opzetrubbers gebruikt dat ze uit je oor vallen tijdens het rennen, ook sluiten ze dan niet goed af voor de beste (bass) kwaliteit. Sommige mensen hebben met sporten (naar hun mening) ook nog dopjes nodig die ook een clipje hebben achter / over de oren, of iets dat op het hoofd ondersteund. Dus dat zal je echt zelf moeten weten / uitzoeken. Verder ben ik het totaal eens met @WWAS.

Wat dat betreft zou ik de voorgestelde sennheisers gewoon proberen. Komen meerdere soorten opzetrubbers mee voor de meeste oorgaten, prima prijs -kwaliteits dopjes.

[ Voor 16% gewijzigd door ToFast op 12-03-2016 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:34

FeaR

In GoT we trust

AUD > MAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.