Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:43
Ik kan via mijn werkgever een tv kopen voor 1049 euro.
het gaat om de volgende tv http://www.tcl.eu/de/produkte/tv-led-139cm-U55S8806DS
wie heeft ervaring met deze tv? is het een mooie aanbieding?

TCL is een nieuwe speler op de markt en onderscheid zich door een uitstekende beeldkwaliteit. Speciaal voor u kunnen wij deze televisie voor een extreem lage prijs aanbieden. Ander merk, zelfde kwaliteit!

Quad Core Processor
Deze televisie beschikt over een quad core processor, zo laden al jouw apps en content supersnel.

USB-aansluiting
Sluit een USB-bron aan op de TV en speel je opgeslagen video's, foto's en muziek bestanden rechtstreeks af op het tv-scherm! U kunt afbeeldingen roteren en zoomen, slideshows afspelen met muziek en nog veel meer.

HDMI
Met vier HMDI ingangen kunt u de TV aansluiten op andere HDMI-compatibele apparaten zoals DVD / Blu-ray-spelers en Game consoles!

Harman Kardon Speakers
Deze televisie beschikt over hoogwaardige ingebouwde speakers van Harman Kardon! Geniet van het meest gedetailleerde geluid en de lekkerste bass, rechtstreeks uit je TV.

Andere belangrijke functies:
- 2x 15W + 20W stereo speakers + Sub
- 800Hz Beeldverversing
- Energieklasse A+
- ingebouwde USB multimedia player
- VESA 200 x 200 muurbevestiging standaard
- Afstandsbediening en handleiding inbegrepen
Specificaties
Beeldschermdiagonaal: 55 " (130cm)
Resolutie: 3840x2160 Pixels (Ultra HD)
Helderheid (cd / m2): 350
3D: Nee
DLNA: Ja
Smart TV: Ja
Ethernet LAN aansluiting: Ja
Ingebouwde WiFi: Ja
Common interface Plus (CI+): Ja
Aantal HDMI poorten: 4
Component Video (YPbPr) 1
Kleur van het product: zwart
Energie-efficiëntieklasse: A+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:35
Als ik zoek op tcl, lees ik op de Amerikaanse site dat ze de derde grootste tv producent ter wereld zijn en al meer dan 30 jaar in het vak zitten. Echt nieuw kan ik het dan niet noemen. Het is een chinees bedrijf, dus wellicht daarom hier onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:43
LA-384 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 08:22:
Als ik zoek op tcl, lees ik op de Amerikaanse site dat ze de derde grootste tv producent ter wereld zijn en al meer dan 30 jaar in het vak zitten. Echt nieuw kan ik het dan niet noemen. Het is een chinees bedrijf, dus wellicht daarom hier onbekend.
Hoe vind je de specificaties van deze toestel voor deze prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:35
Daar ben ik helaas niet in thuis, dus kan er niets over zeggen. Specificaties zeggen ook niet alles, er zijn meerdere manieren om dergelijke specificaties te verkrijgen en zo lang dat er niet bij staat, zijn ze nietszeggend. Dit topic trok enkel mijn aandacht door de onbekende merknaam.

Ik heb wel gezien dat TCL (heeft) samen(ge)werkt met o.a. Alcatel en Samsung. Dus misschien is het niet compleet Chinese meuk. Het merk schijnt vooral bekend te zijn in het oosten van Europa, Azië en Afrika.

Ik denk dat je geluk hebt als je net die ene tweaker treft die er ervaring mee heeft. Persoonlijk zou ik voor dat geld en met deze onzekerheid de gok niet nemen.

[ Voor 32% gewijzigd door LA-384 op 12-03-2016 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:15
Qua specificaties ziet het er best oke uit. Ik zou nog wel proberen te achterhalen wat voor paneel er in de tv zit om te zien hoeveel Hz dat ding werkelijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:26

Bever!

3

Ik zou voor iets gaan waarbij je geen gedoe krijgt over de garantie en waarbij je een werkende ci plus kaart van ziggo kan gebruiken.
Dat is beide onduidelijk bij dit toestel, en prijstechnisch ook totaal niet interessant vergeleken met de bekende a merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:32
Ik heb een TCL TV, niet het door jou genoemde model, maar een uit de S76-serie.
Prima TV, maar ook duidelijk zijn minpunten (smart-tv functionaliteit beperkt, geen software updates).
Beeld kwaliteit is dan wel weer prima te noemen (schijnt samsung-panelen te gebruiken).

PSN: nameless-iD_

Pagina: 1