Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming en games streamen zoals Counter Strike: Global Offensive, Dota 2 en Street Fighter V (Streaming) The Division en Rainbow Six Siege ( niet streamen )
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Helemaal van scratch.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is mijn build dat ik denk dat ik nodig zal hebben : gallery: Mushin
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil minstens nieuwe games spelen zoals The Division, Rainbow Six Siege en Street Fighter V kunnen runnen op medium 60 fps in 1080. Hoger is natuurlijk altijd welkom.
Ga je overklokken?
Nee, misschien later in de toekomst. Ik weet het niet 100% zeker.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag advies of mijn onderdelen wel kloppen en of het zal werken.
Mijn Inventaris uitleg:
Cpu : Ik wil nieuwste generatie want ik wil later upgraden.
Mobo: Ik had gelezen dat deze goed past en natuurlijk de socket.
Gpu: ik zit te twijfelen tussen de GTX 960 en de r9 380.
Behuizing : Alles past en hij ziet er goed uit.
HDD: Voor opslag.
SSD: Snelheid, opslag voor m'n games.
RAM : ik wil 2x 8gb, dan heb ik geen probleem met bijv. skype , mn game en stream en browser tegelijk geopend te hebben.
DVD: Omdat ik cd's wil lezen.
PSU: Ik had gevraagd aan iemand hoeveel watt ik nodig zal hebben hij zei ongeveer 650w zal wel genoeg zijn. Maar ik ga waarschijnlijk later upgraden dus ik ga voor de 750w. natuurlijk 80 plus gold.
PS: Sorry voor m'n typegedrag. Ik had per ongeluk F5 gedrukt en moest alles opnieuw typen.
Gaming en games streamen zoals Counter Strike: Global Offensive, Dota 2 en Street Fighter V (Streaming) The Division en Rainbow Six Siege ( niet streamen )
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Helemaal van scratch.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is mijn build dat ik denk dat ik nodig zal hebben : gallery: Mushin
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil minstens nieuwe games spelen zoals The Division, Rainbow Six Siege en Street Fighter V kunnen runnen op medium 60 fps in 1080. Hoger is natuurlijk altijd welkom.
Ga je overklokken?
Nee, misschien later in de toekomst. Ik weet het niet 100% zeker.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag advies of mijn onderdelen wel kloppen en of het zal werken.
Mijn Inventaris uitleg:
Cpu : Ik wil nieuwste generatie want ik wil later upgraden.
Mobo: Ik had gelezen dat deze goed past en natuurlijk de socket.
Gpu: ik zit te twijfelen tussen de GTX 960 en de r9 380.
Behuizing : Alles past en hij ziet er goed uit.
HDD: Voor opslag.
SSD: Snelheid, opslag voor m'n games.
RAM : ik wil 2x 8gb, dan heb ik geen probleem met bijv. skype , mn game en stream en browser tegelijk geopend te hebben.
DVD: Omdat ik cd's wil lezen.
PSU: Ik had gevraagd aan iemand hoeveel watt ik nodig zal hebben hij zei ongeveer 650w zal wel genoeg zijn. Maar ik ga waarschijnlijk later upgraden dus ik ga voor de 750w. natuurlijk 80 plus gold.
PS: Sorry voor m'n typegedrag. Ik had per ongeluk F5 gedrukt en moest alles opnieuw typen.