Vraag
Alle reacties
Ik denk dat je maar 2 opties hebt: open WiFi zoals bij de McDonalds of in de trein en anders iets als Spotify Premium (daarmee kan je nummers op je telefoon downloaden via WiFi en later afspelen).
Helaas lees ik in de specs van de S7 nergens dat er een FM Radio aan boord is dus je kan niet zomaar wat uit de ether oppikken en beluisteren.
Helaas lees ik in de specs van de S7 nergens dat er een FM Radio aan boord is dus je kan niet zomaar wat uit de ether oppikken en beluisteren.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Zit geen radio op.
Maar er zijn genoeg appjes waarmee je radio kan streamen. :-)
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Streamen ja, dus internetverbinding nodig. Belachelijk dat op zo'n duur toestel niet een simpel FM radiootje zit.Format-C schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 23:24:
Als je zo'n "duur" toestel kunt kopen zal een Internet abonnement ook wel niet zo'n groot probleem zijn
Tja, wie weet denkt Samsung dat ook want dit toestel moet luxe en welvaart uitstralen en een simpel FM radiootje past niet in dat beeld.GrasshopperNL schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 07:43:
Als je zo'n "duur" toestel kunt kopen zal een Internet abonnement ook wel niet zo'n groot probleem zijn
Google is je grote vriend...
Op slot!
Op slot!
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()