"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Het makkelijkste is volgens mij een harddisk in een uitneembare bracket. Dat is lekker snel en alles past er in een keer op.
Engineering
dan moet je toch wel rebooten? als je windows hebt tenminste anders flipt windows nogal als je die schijf er zomaar in doet.
Ja als dat een probleem kun je altijd nog een tapestreamer gebruiken. Maar dan ben je wel wat langer bezig met het maken van een backup.
Engineering
Tijd maakt niet zo veel uit, heb de hele zaterdag. 
Maar een uitneembare HD lijkt me dus niet een oplossing, omdat ik dan de server moet resetten.
We hebben nu een HP Colorado Tape systeem, helaas maar 5 GB tapes, dus niet voldoende. En ben niet erg tevreden over de IDE device van dit apparaat.
Daarom zocht ik iets anders.
Maar een uitneembare HD lijkt me dus niet een oplossing, omdat ik dan de server moet resetten.
We hebben nu een HP Colorado Tape systeem, helaas maar 5 GB tapes, dus niet voldoende. En ben niet erg tevreden over de IDE device van dit apparaat.
Daarom zocht ik iets anders.
zou een DLT drive gebruiken is lekker snel ongeveer 500MB per minuut
en dan voor elke dag een ander DLT tape
en dan voor elke dag een ander DLT tape
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
Wat is DLT?
Ik heb ook wel goede berichten over dat onstream ding gehoord, er kan iets van 30 t/m 50 gig op en is ook lekker snel.
Ik heb er zelf geen een maar misschien is het een optie
Ik heb er zelf geen een maar misschien is het een optie
Ik heb idd ook wel es van OnStream gehoord, maar wil er wel es wat ervaringen over horen hier.
Uhmmm, ik ben toch op zoek naar een soort tape systeem, zoals we nu ook hebben. Maar dan voor grotere backup's (> 10 GB).
ehm dat is toch niet zo moeilijk ? de meeste bedrijven gebruiken gewoon een DAT-streamer voor hun backups..
zijn te krijgen tot tientallen gigabytes opslag per tape..
check deze link naar backup devices van de t.net pricewatch:
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/30
zijn te krijgen tot tientallen gigabytes opslag per tape..
check deze link naar backup devices van de t.net pricewatch:
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/30
Have a wheelie good weekend!
Pagina: 1