Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10-2022
Mijn vraag

Ik wil graag mijn surface pro 4 verzekeren tegen diefstal buitenhuis, schade door eigen schuld en water schade.
Normaal peins ik er niet over, maar het apparaat kost tegen de 1500 euro aan en is voor mij niet niks.
Wederom doe ik er alles aan om het apparaat zelf te beschermen, hoesje, screen protector, type cover.
Maar zelfs met dat voel ik me nog niet zeker.

Ik heb zelf een All Risk inboedel verzekering bij SAA maar dat houd buiten huis op.
En of ik de dag of nieuw waarde krijg is mij niet duidelijk.

Wat kunnen jullie mij adviseren?
Het liefst wil ik het apparaat verzekeren tegen nieuw waarden.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Surface pro 4.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bij het zoeken van tablet verzekering of surface pro verzekeren krijg je allemaal sites waar ik zo mijn twijfels bij heb.
Verder heb ik gezocht voor Kostbaarhedenverzekering maar daar word ik ook niet gekke veel wijzer van.
Dat laatste bied SAA helaas niet, ook een aparte verzekering voor laptop/tablet enz buiten huis ook niet.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:45
Waarom niet gewoon een bekende reguliere verzekeraar? Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zag dat Centraal Beheer en ABN AMRO dit soort verzekeringen aanbiedt.

https://www.abnamro.nl/nl...pc-verzekering/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10-2022
Helaas moet je bij ABN(en vele anderen) een andere verzekering bij hen hebben lopen, vaak een inboedel verzekering.
bij Centraal beheer zijn de voorwaarden wel zo slecht dat het de moeite niet waard is.
Zo word geclaimd dat schade door eigen schuld wel verzekerd is, maar vervolgens telt een kras deuk of barst weer niet mee.