Waarom moet GOT-paars per se weg?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-03 16:21
Ik snap waarom Paart op pensioen wordt gestuurd. Maar is dat nou echt nodig? Waarom is het een must om paars te verwijderen?

Ik zou zeggen, als het niet in de weg staat laat het zoals het is. Ja er zullen wat functionaliteiten missen. Maar daar moet je dan als paars gebruiker maar mee dealen.

TIME TO UPGRADE !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Omdat het er langzamerhand te veel werden. A farewell to paars had je hopelijk al gevonden? Daar staat meer in. En een challenge voor de beste custom CSS die op paars lijkt. Oude vertrouwde uiterlijk mét alle functies.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:19
rickboy333 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 20:42:
Ik snap waarom Paart op pensioen wordt gestuurd. Maar is dat nou echt nodig? Waarom is het een must om paars te verwijderen?

Ik zou zeggen, als het niet in de weg staat laat het zoals het is. Ja er zullen wat functionaliteiten missen. Maar daar moet je dan als paars gebruiker maar mee dealen.
Het werkt steeds minder met de nieuwe features die we uitrollen. We leveren met 'paars' al langer niet de kwaliteit waar we voor willen instaan als Tweakers. Het staat ons (en dus ook onze _o_ developpers) nu wel in de weg bij de verdere ontwikkelingen. Deze beslissing hebben we lang uitgesteld, maar het is echt niet meer houdbaar. Ook wij nemen met enig sentiment afscheid. Vandaar inderdaad A farewell to paars.

[ Voor 17% gewijzigd door zeef op 12-03-2016 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Omdat we nieuwe functionaliteiten niet willen inbouwen in die layout. Dat kost ons effectief twee extra template-sets om te onderhouden (paars en de afgeleide grijze variant).

Maar tegelijkertijd hebben we ondertussen diverse wijzigingen geïntroduceerd (waaronder de duimpjes, karmabadges en vraag+antwoord) die nu missen in de templates en willen we de komende tijd nog meer gaan doen. En we vinden dat die onderdeel zijn van tweakers, danwel het forum specifiek, dus ook niet zomaar weggelaten horen te worden in alternatieve templates.
Erger wordt het dat we daardoor ook niet meer zomaar kunnen garanderen dat e.e.a. naar behoren werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als het alleen missende functionaliteit was dan zou dat vast een optie zijn. Maar als er foutmeldingen van komen kun je gewoon niet meer het minimaal wenselijke niveau van bruikbaarheid aanhouden en houdt het gewoon op.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Daarnaast, wellicht wat minder van belang, is dat de paarse template gebaseerd is op verouderde technieken (HTML4(.01) ipv HTML5) en oude Javascripts e.d, waardoor het juist het laden van pagina's vertraagd ipv dat je er baad bij hebt. En volgens mij is Paars zelfs tables-based...

Ik zie overigens maar weinig sites die een bepaalde template méér dan 10 jaar beschikbaar houden. Paars heeft gewoonweg nu echt zijn beste tijd gehad. Stil staan is achteruitgang, ook voor (templates van) websites.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 16-03-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Dus dit is de 29e het uitzicht vanuit het kantoor van Tweakers?

Afbeeldingslocatie: http://content.nos.nl/data/image/xxl/2014/07/20/677345.jpg

:+

Wel jammer.. Paars was voor mij destijds de reden om een abo te nemen. Maar zoals velen al jaren geleden vanaf gestapt. Voornamelijk omdat tweakers_ng wel goed werkt op een mobiel toestel en got niet ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Glashelder op 16-03-2016 12:52 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:22
Dat zijn meer dan de ~100 mensen die paars nog gebruikten. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 15:19
Señor Sjon schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:04:
Dat zijn meer dan de ~100 mensen die paars nog gebruikten. :+
In de praktijk veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik hoop wel dat Paars na de volgende iteratie minstens een plekje aan de wand krijgt in Tweakers H.Q. :)

Paars moet gewoon nog ergens geeerd kunnen worden! _O_

[ Voor 21% gewijzigd door AW_Bos op 19-03-2016 21:24 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

AW_Bos schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:23:
Ik hoop wel dat Paars na de volgende iteratie minstens een plekje aan de wand krijgt in Tweakers H.Q. :)
Goed idee, dan kunnen crisp en de andere devvers hun frustratie erop kwijt met dartpijltjes. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

NMe schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:26:
[...]

Goed idee, dan kunnen crisp en de andere devvers hun frustratie erop kwijt met dartpijltjes. :P
Was het vroeger al zo een dramatische code dan? 8)7

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Pagina: 1